facebook

صفحة 10 من 11 الأولىالأولى ... 67891011 الأخيرةالأخيرة
النتائج 46 إلى 50 من 52

الموضوع: تعالوا قولوا لخلود مبروك

  1. #46

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: تعالوا قولوا لخلود مبروك

    هههههههههههههههههههههه


    لا يا فريد اطمن

    انت فى الاماااااااااااااااااان

    هما اللى فى خطر

    وخطر جامد اوووووووى









  2. #47

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: تعالوا قولوا لخلود مبروك

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلـود مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههه

    الله عليكم يااحلى اعضاء

    واجمل ردود

    بحبكم كلكم
    ويارب يديم علينا روح الود والحب والتهريج اللى موجوده بينا

    نهرجونضحك ونغلس ولكن فى النهايه بيجمعنا حبنا لبعض فى الله وحب للمكان اللى بيجمعنا كلنا وصداقتنا الجميله

    هو الموضوع الاساسى كان ايه بقى علشان انا نسيت

    هههههههههههههه

    وانتى ياليون وريهم ايام مش هينسوها

    معلشى ماهما ميعرفوش مين ليون اصلا
    احسن يا خلود
    انسى انسى متحاوليش تعرفى الموضوع احسنلك

    وبعدين يا خالتى دول مش محتاجين وصايا

    دول هيشوفوا اياااااااااااام









  3. #48
    الصورة الرمزية الدلوعة
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    الدولة
    محافظة الفيوم
    العمر
    41
    المشاركات
    12
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: تعالوا قولوا لخلود مبروك

    انا عاوزه اروح .. ده فيه اسد فى المنتدى .

  4. #49
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: تعالوا قولوا لخلود مبروك

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الدلوعة مشاهدة المشاركة
    استاذه : ليون .... يا نهار اسود .. أسد .. جيبانه أسد ..
    أنا مليش دعوة بحاجة . انا عمرى ما جبت سيرتك .. الناس دول كلهم عاوزين يوقعونه فى بعض .
    انتى اركبى التوك توك بس ولفى شوية ومتدفعيش لأستاذ مصطفى .. انا هحاسبه .. بس خلى بالك رومانسى واستاذ اسامه موجودين فى القسم العام .. لو هتبعتى الأسد خليه يدخل شمال .. واستاذ فريد واستاذه اميرة واستاذه خلود واقفين فى قسم الأخبار .. جنب التمثال وهناك الشلة كلها .. بس أنا مقولتش حاجه .. وانا عمرى ما قولت حاجه .. انتى كويسة أوى .. ياااااااااه أسد .. انا عندى ظروف 10 ايام مش هاجى المنتدى .. أسد أسد ..
    مبسوطة كده ياليون اهو الاعضاء بتطفش اهو
    عندها 26 سنه و 5 مشاركات
    وهتخد اجازة عشر ايام
    و مجبتش سيرة حد خالص
    باين عليه طيبة زينا و بتهدى النفوس
    الظاهر المنتدى ده متنقى على الفرازة
    مفيش حد شرير خالص
    الا ليون
    المسكينة
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  5. #50
    الصورة الرمزية ابو اسامه
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    مصرى من محافظة الفيوم . مقيم بمدينة أكتوبر
    العمر
    60
    المشاركات
    643
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: تعالوا قولوا لخلود مبروك

    استاذه : ليون .... يا نهار اسود .. أسد .. جيبانه أسد ..
    أنا مليش دعوة بحاجة . انا عمرى ما جبت سيرتك .. الناس دول كلهم عاوزين يوقعونه فى بعض .
    انتى اركبى التوك توك بس ولفى شوية ومتدفعيش لأستاذ مصطفى .. انا هحاسبه .. بس خلى بالك رومانسى واستاذ اسامه موجودين فى القسم العام .. لو هتبعتى الأسد خليه يدخل شمال .. واستاذ فريد واستاذه اميرة واستاذه خلود واقفين فى قسم الأخبار .. جنب التمثال وهناك الشلة كلها .. بس أنا مقولتش حاجه .. وانا عمرى ما قولت حاجه .. انتى كويسة أوى .. ياااااااااه أسد .. انا عندى ظروف 10 ايام مش هاجى المنتدى .. أسد أسد ..
    أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
    أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
    ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
    أأكتب أنني حي على كفني ؟
    أ

صفحة 10 من 11 الأولىالأولى ... 67891011 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- شوفوا و قولوا سبحان الله .....
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 12-01-2011, 05:30 AM
  2. قولوا على الدنيا السلام
    بواسطة fagrmasr01 في المنتدى إبداعات الأعضاء
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 11-12-2010, 11:38 AM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 24-10-2010, 06:10 PM
  4. طفلة مسلمة عجيبة ،، لا تعليق ،، قولوا ما شاء الله
    بواسطة الباشا تلميذ في المنتدى قسم الصوتيات والمرئيات
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 20-05-2009, 05:16 AM
  5. مبروك لخلود ( تم التنصيب كمشرف )
    بواسطة M.Khalifa في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 03-05-2009, 12:08 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1