هههههههههههههههههههههه
لا يا فريد اطمن
انت فى الاماااااااااااااااااان
هما اللى فى خطر
وخطر جامد اوووووووى
انا عاوزه اروح .. ده فيه اسد فى المنتدى .
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد


استاذه : ليون .... يا نهار اسود .. أسد .. جيبانه أسد ..
أنا مليش دعوة بحاجة . انا عمرى ما جبت سيرتك .. الناس دول كلهم عاوزين يوقعونه فى بعض .
انتى اركبى التوك توك بس ولفى شوية ومتدفعيش لأستاذ مصطفى .. انا هحاسبه .. بس خلى بالك رومانسى واستاذ اسامه موجودين فى القسم العام .. لو هتبعتى الأسد خليه يدخل شمال .. واستاذ فريد واستاذه اميرة واستاذه خلود واقفين فى قسم الأخبار .. جنب التمثال وهناك الشلة كلها .. بس أنا مقولتش حاجه .. وانا عمرى ما قولت حاجه .. انتى كويسة أوى .. ياااااااااه أسد .. انا عندى ظروف 10 ايام مش هاجى المنتدى .. أسد أسد ..
أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
أأكتب أنني حي على كفني ؟
أ
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات