facebook

النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: ليه ؟؟؟؟؟؟؟

  1. #1

    افتراضي ليه ؟؟؟؟؟؟؟

    ليه..........كل انسان كده!!!!!

    --------------------------------------------------------------------------------

    ليه

    ليه .......... كل انسان مش بيفكر الا في نفسه ليه؟
    ليه .......... لما الانسان يلاقي الي يفهموا يضيع مكنوا عشاان اسباب المفروض متكنش موجوده ليه؟
    ليه.............. ليه الحلو عمروا ما بيدووم؟
    ليه..............الحب الصادق بيقلب الى كدب؟
    ليه .............. الحبيب بيكدب وكأن الحبيبة مش بتحس؟
    ليه ............كل حاجه حلوه بضيع والوحش بيدووم؟
    ليه..............الانسان لما يلاقي الي يوقف جمبوا يتاخد من اقرب الاحباب؟
    ليه................الصداقة بدأت وحشة ولما بدأت تحلو انتهت؟
    ليه ...................الانسان لما بيلاقي حاجه بتاعت حد غيروا وتكون هي حياتوا ودفتروا الي بيكتب فيه همو ومشاكلوا واحزانوا وافراحوا وتتسلب منوا وتنقطع؟
    ليه ..............الانسان لما بيلاقي الي يريحوا يضيع منوا
    ليه...............لما القلب يحب ويصادق الحب في نفس الوقت يضع منوا الاتنين؟
    ليه.............الحب عمروا ما يكمل لازم الي يوقف في طريقوا؟
    ليه................لما الانسان يفرح الفرح يتوه بين احزانوا؟
    ليه..................الدنيا غداره ليه بتأسى على الناس ليه؟
    ليه................ليه الظلم ملى الدنيا ليه كل انسان يتحكم في التاني وماسك عليه نقط ضعفوا؟
    ليه............الانسان لما بيحب حد عمروا ما بينسى ؟
    ليه ................عمر الانسان بيضيع وعمروا ما بينجي؟
    ليه ..............الانسان لما بيعيش حياتوا عن طريق الحب او الصداقة يجي الي يدمرها ؟
    ليه..............ليه الانسان لما يلاقي الي ينجي ويعيشوا يجي يفرق بين الحياة والموت؟

    ليه وليه وليه وليه ...........الخ ليه كلوا بيضيع ليه الحلو لما يبتدي يكمل يضيع منوا ليه
    كلوا بيسأل ليه بس في اسباب كتير قووووووووي بس محدش عرفها
    يمكن عشان الدنيا كده ولا الدنيا بقت كده ولا هي اصلا كده
    ولا الظلم عماها والحق بقى غلط فيها بس كلوا بردوا بيسأل ليه

    بس عمري ما لقيت الجواب ياريت كلوا يقولي ليه





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2

    افتراضي رد: ليه ؟؟؟؟؟؟؟

    حب النفس دائما اعلى من حب الاخرين
    الا من رحم ربى
    ويمكن ده يخلينا نرجع ونقول هو حبنا لنفسنا
    برضو اللى هيخلينا يوم الحساب نقول
    نفسى ثم نفسى
    ولا ده اصلا ناتج من طباعنا الشخصيه
    وخوفا من اخطائنا وتفكير كل شخص فيما يفيده هو وبس
    دون النظر الى الاضرار التى تقع على الاخرين
    واللى فى احيان كتير بيكون كل ذنبهم انهم حبو او وثقوا
    فى الشخص ده
    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1