ليون الغاليه
نورتى الموضوع بوجودك فيه وان شاء الله هركز معاكى على طول
معلشى اصلى النظر بعيد عنك بقى صعب خالص
هههههههههههههه
اشكرك على تهنئتك الجميله وعقبال يارب ما نهنيكى قريب اوى وبرضو يتعمل لليون الغاليه اجم واحلى تهنئه
ليون الغاليه
نورتى الموضوع بوجودك فيه وان شاء الله هركز معاكى على طول
معلشى اصلى النظر بعيد عنك بقى صعب خالص
هههههههههههههه
اشكرك على تهنئتك الجميله وعقبال يارب ما نهنيكى قريب اوى وبرضو يتعمل لليون الغاليه اجم واحلى تهنئه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الله يخليكى الله يخليهملك
ويكرمك يا رب دنيا وآخره
ونشوفك ياختى فى الحجاز
وتسقينا من زمزم
دعوة وليه ساعة عصرية متوضية ومصلية
شكرا اختى العزيزة
أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه
ههههههههههههههه
طيب يامحمد
ههههههههههههه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
مش قادره اصدق نفسى بجد من الفرحه
فريـــــــــــــــــــــد
كلماتك اسعدتنى ووجودك زاد الموضوع نور وفرح وسعاده وسررور
فيلسوف المنتدى وشاعره الجميل
اشكرك كل الشكر اللى فى الدنيا على تهنئتك الجميله وردك الرائع
الحمد لله على ما انعم الله على من حب الناس ومن القبول بينهم
اللهم ارزقنا حبك .. وحب من أحبك .. وحب كل عمل يقربنا إلى حبك ... اللهم ما رزقتنا مما نحب فاجعله قوة لنا فيما تحب .. وما زويت عنا مما نحب فاجعله فراغا لنا فيما تحب ... اللهم إنا أغرقتنا الذنوب .. وأهلكتنا المعاصي .. وخدعتنا قوتنا .. وغرتنا دنيانا .. وأغوانا الشيطان .. وفتننا المال .. وأنت أرحم الراحمين .. ذو الفضل العظيم .. تغفر وترحم .. فاغفر لنا ذنوبنا .. واستر علينا معصيتنا .. وارزقنا قوة في سبيلك .. وهون علينا أمر الدنيا .. وانصرنا على الشيطان .
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات