اشكرك يايسرى جدا على ردك الرقيق الجميل وربنا يبارك لنا فيك يارب
وتحصلنا فى اجمل تهنئه قريب جدا ان شاء الله
اشكرك يايسرى جدا على ردك الرقيق الجميل وربنا يبارك لنا فيك يارب
وتحصلنا فى اجمل تهنئه قريب جدا ان شاء الله
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
العزيزه زيزى
اهلا بيكى ويانا فى منتدانا الجميل
ويارب يارب تستفيدى ويانا وتنوريه على طول بمواضيع وردود
وياستى هما بيباركوا لى علشان مشاركاتى ومواضيعى وصلت لرقم 7000
وده هيكون متبع مع كل الاعضاء بمشيئه الله عند وصول العضو لاى الفيه سواء الاولى او التانيه او اى الفيه بيتعمل له احتفال جميل هنا معانا فى المنتدى كنوع من التشجيع والتحفيز له
ويلا يازيزى علشان تحصلينا فى احتفالااتنا ونشاركك فرحتك بالالفيه الاولى
اسعدنى وجودك وتهنئتك الجميله يازيزى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..


هنوا الريحانة
لمــــا النــــور هــــل وبان
سألنه وقولنا ودا نـور مين
قالوا أبو زيد طلــــــع ببيان
راجل صاحي وزين الزين
ببقول فيه إن الريحــــــــانة
عطــــرها فــاح فين وفــين
وصلت للألفــية الســــابعة
ادخلوا هنــوا دي نورالعين
شـــــــــــــوفوا ردودهــــا
شـــــــــــوفوا ورودهــــــا
شـــوفوا مجــهودها الجـــبار
عمـرها غابت عن أعضائها
مبتقبلـشى بـــــأي خــــــــيار
إلا خيـــار الكلمـة الحلـــــوة
حتى الحكمـة في أي قـــــرار
جــينا نهنى جينا نبـــــــارك
وفى أفراحها كمان هنشارك
غنوا وقولوا كمــــان ويـــانا
ملــيون مبروك للـــريحــانه
ملــيون مبروك للريحــــانه
****
مع تحيات
أبو أسامة ...
ألف ،، ألف
مبروك
مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك مبروك
مبروك مبروك
مبروك
الألفية
الســـــابعـــــة
وعقبال المليون والبليون
ألف ألف ألف
مبروووووووووك
ألف تحية لكي ولمجهوداتك الرائعة
أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
أأكتب أنني حي على كفني ؟
أ


انه قليل من كثير ريحانة المنتدى واشكر كل من فى هذا الصرح وعلى رأسهم الأستاذ محمد ابوزيد وجميع طاقم الأدارة وجميع المشرفين والأعضاء على أهتمامهم ومشاركتهم الفعالة ... ابو اسامه ...
أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
أأكتب أنني حي على كفني ؟
أ
كتير على كل الكلام الجميل ده وكتير على كل المشاعر الرائعه دى
مبقتش لاقيه اى كلام يوفيكم يااغلى ناس شوفتهم وعرفتهم
ربنا ما يحرمنى منكم ولا من احساسكم الجميل ده
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات