رومانسى منور المنتدى
يا ريت تاخد ابو اسامة جنبك
وابعد اللورد عن هنا
وسلملى على خلود واميرة
وقول للاستاذ صلاح ميجيش المكتبة
رومانسى منور المنتدى
يا ريت تاخد ابو اسامة جنبك
وابعد اللورد عن هنا
وسلملى على خلود واميرة
وقول للاستاذ صلاح ميجيش المكتبة
ميرسى على ايه يا دلوعتى
نورتى منتدى 6 اكتوبر
لالالالالالا
نورتى العالم كلة
ايه يا قمر خشى برجلك اليمين
واقرأى المعوذتين
وبسم الله الرحمن الرحيم
هفرشلك قلبى سجادة على باب المنتدى
وخلى بالك ليون ممكن تكلميها
ونوران ممكن تقعدى جنبيها
ويسرى السيد
تابعى شعرو بس متسمعيش كلامو
وأميرة خلى بالك منها شريرة
واسامة العبان
وفريد شيخ المنتدى
واوعى توكتك مصطفى
اللى التكتك
والمدير موصيكيش لان دة ممكن يخليكى مشرفة قلبى
أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه
اولا اعتذار واجب....................قد يخطا القلم ولاكن لايخطا القلب.......... فالى استاذى ومعلمى......(ابواسامة) ........اتقدم بخالص اسفى لعدم اضافة اسمه الغالى فى رد السابق
ولكن اقول من فى القلب لاينسى على مر الزمن......................
ثان
يا......بقى كدة يارمنسى هى كدة من اولها..........(ان كان كدة..............................مــــــــــــــــ ـــــــــــا شـــــــــــــــــــــــــــــى)
الى الصديقة الدلوعة بقى كدةمن اولها هتبعدينى ياستى ماشى بقى اسمى مايذكرش الا فىالبعد وانا كنت متوقع غير كدةخالص بس برده حبيبى موجود وده مطمنى اوى طبعا عرفين مين
(ابــــــــــــــــــــــــــــــــــــو اسامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــة)


سلمت يداك أخى وحبيبى محمد ( اللورد ) على كلماتك الجميلة .. أنت أخ فاضل وحينما دعوتك لتدخل معنا منتدى أكتوبر ليس هذا من فراغ .. أنما دعوت أنسان مثقف يتعامل مع الكل بأحترام . مثال للشهامة والرجولة .. فهنيئا لك بهذه الصحبة .. وهنيئا لك بالمنتدى فأنت مع صفوة مجتمع .. دام الله علينا هذا الحب .. وأهلا بك بين أخوتك وأخواتك .
أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
أأكتب أنني حي على كفني ؟
أ
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات