يعنى كده احنا بقى معانا 2 اعضاء جداد فى المنتدى
استنى يامحمد انتم هتكروتونا ليه
مش تدونا فرصه نرحب باللورد والدلوعه ونعرف كل واحد فيهم ونقولهم اهلا وسهلا
نورتونا يالورد ودلوعه هانم ويارب نشوفكم ويانا باستمرار بقى
يعنى كده احنا بقى معانا 2 اعضاء جداد فى المنتدى
استنى يامحمد انتم هتكروتونا ليه
مش تدونا فرصه نرحب باللورد والدلوعه ونعرف كل واحد فيهم ونقولهم اهلا وسهلا
نورتونا يالورد ودلوعه هانم ويارب نشوفكم ويانا باستمرار بقى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..


احبائى : اشكركم على سعة صدركم لنا .. فنحن نعتبر هذا المنتدى بيتنا .. ونحن أخوة وأصدقاء .
اولا الدلوعة دى اسمها نانا وهيه معى فى المكتبه وهى أنسانة مثقفه بس هنعمل ايه فى الرومنسى هو اللى سجلها بأسم الدلوعه .. وهى كل ما بتشوفنى افتح منتدى اكتوبر وهى مشتاقه تدخل وتشترك معانا ومعاكم .
يلى بقى سمعونى أحلى ترحيب ..... عاوز نانا تطير من الفرحة ........ ورونى أحلى كلام ...
أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
أأكتب أنني حي على كفني ؟
أ
بسم من جعل القلوب تتحاب من غير لقاء ........ بسم من وهب لنا الحياة لنلتقى بالاحباب...........بسم من قد يعطى اخ لا تلدهو امى..................................... بسم الله الرحمن الرحيم.... اولا اود ان اقول قد تهب لك الحياه اخوة لاتراهم ولاكنهم
يشاركوك احزانك قبل افراحك تسعد بنصحهم وتئمل ان تضيف لهم تجمعهم المحبة الصادقة والكلمة الطيبة فيكونوا لنا العون على مصائب الحياة لا تجمعهم مصلحة خاصة ولكن كل مايجمعهم هو((الحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـب))
وثانيا اود ان اتقدم بخالص الشكر الى من اعتبره قدوتى فى الحياه الى رمز العطاء والصمود والحب والوفاء الى الاخ الاكبر الذى قد تعلمت ومازلت اتعلم منه الكثير فهو دائم العطاء واتمن من الله ان يديم عليه الصحة والعافية
كما اود ان اشكر الايام التى وهبت ليا صديق ا سف بل اخ لم تلده امى فهو حقا نعم الاخ ونعم الصديق وحقا (لا اجد كلام تكتبه الايد يعبر عن مابداخلى تجاهه)انه الرومنسى
كما اود ان اشكر من قد ارى فيها سند المستقبل وعون القادم من الدهر من اود ان اتعلم منها الكثير والكثير (ريحانة المنتدى.....خلود)
كما اود ان اشكر من رحبت بى دون ان تعرفنى واتمنى من الله ان يجعل الصدق والمحبة شعارنا الدائم(اميرة حبى انا) عفوا انا لااعرف الاسم
كما اود ان ارحب بعضوتنا الجديدة الدلوعة)
واخيرا اود ان اقول اللهم يامن جمعتنا على حبك لاتفرقنا الا على حبك


شكرا اخى اللورد على كلماتك الرقيقة واتمنى من الله ان يجمعنا على محبته .. شكرا لك ..
واهلا بك بين اصدقائك .. فأنت فى بيتك وبين اخوتك .. سلاما من القلب يحمل كل حب وتقدير ...
اخوك ابو اسامه ...
أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
أأكتب أنني حي على كفني ؟
أ
ميرسى بجد يارومنسى على ترحيبك بجد انا فى قمة ساعدتى وانا بشترك معكم فى المنتدى نفسى اتعرف على كل اعضاء المنتدة شكر خص جدا للاخ الاكبر استاذى ابواسامة له افضال كتير اول واهم حاجة عرفنى على اجمل ناس واحلى منتدى مبروك يا استاذة خلود على الالفية السبعة عقبال الالفية المليون اتمنى لكى دوام التفوق ديما يااحلى واجمل ريحانه فى المنتدى كله
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات