facebook

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 14

الموضوع: تيجوا نهنى اللورد أحلى تهنئة ....

  1. #6

    افتراضي رد: تيجوا نهنى اللورد أحلى تهنئة ....

    يعنى كده احنا بقى معانا 2 اعضاء جداد فى المنتدى

    استنى يامحمد انتم هتكروتونا ليه

    مش تدونا فرصه نرحب باللورد والدلوعه ونعرف كل واحد فيهم ونقولهم اهلا وسهلا

    نورتونا يالورد ودلوعه هانم ويارب نشوفكم ويانا باستمرار بقى









    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #7
    الصورة الرمزية ابو اسامه
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    مصرى من محافظة الفيوم . مقيم بمدينة أكتوبر
    العمر
    60
    المشاركات
    643
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: تيجوا نهنى اللورد أحلى تهنئة ....

    احبائى : اشكركم على سعة صدركم لنا .. فنحن نعتبر هذا المنتدى بيتنا .. ونحن أخوة وأصدقاء .
    اولا الدلوعة دى اسمها نانا وهيه معى فى المكتبه وهى أنسانة مثقفه بس هنعمل ايه فى الرومنسى هو اللى سجلها بأسم الدلوعه .. وهى كل ما بتشوفنى افتح منتدى اكتوبر وهى مشتاقه تدخل وتشترك معانا ومعاكم .
    يلى بقى سمعونى أحلى ترحيب ..... عاوز نانا تطير من الفرحة ........ ورونى أحلى كلام ...
    أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
    أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
    ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
    أأكتب أنني حي على كفني ؟
    أ

  3. #8

    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    المشاركات
    24
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: تيجوا نهنى اللورد أحلى تهنئة ....

    بسم من جعل القلوب تتحاب من غير لقاء ........ بسم من وهب لنا الحياة لنلتقى بالاحباب...........بسم من قد يعطى اخ لا تلدهو امى..................................... بسم الله الرحمن الرحيم.... اولا اود ان اقول قد تهب لك الحياه اخوة لاتراهم ولاكنهم
    يشاركوك احزانك قبل افراحك تسعد بنصحهم وتئمل ان تضيف لهم تجمعهم المحبة الصادقة والكلمة الطيبة فيكونوا لنا العون على مصائب الحياة لا تجمعهم مصلحة خاصة ولكن كل مايجمعهم هو((الحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـب))
    وثانيا اود ان اتقدم بخالص الشكر الى من اعتبره قدوتى فى الحياه الى رمز العطاء والصمود والحب والوفاء الى الاخ الاكبر الذى قد تعلمت ومازلت اتعلم منه الكثير فهو دائم العطاء واتمن من الله ان يديم عليه الصحة والعافية
    كما اود ان اشكر الايام التى وهبت ليا صديق ا سف بل اخ لم تلده امى فهو حقا نعم الاخ ونعم الصديق وحقا (لا اجد كلام تكتبه الايد يعبر عن مابداخلى تجاهه)انه الرومنسى
    كما اود ان اشكر من قد ارى فيها سند المستقبل وعون القادم من الدهر من اود ان اتعلم منها الكثير والكثير (ريحانة المنتدى.....خلود)
    كما اود ان اشكر من رحبت بى دون ان تعرفنى واتمنى من الله ان يجعل الصدق والمحبة شعارنا الدائم(اميرة حبى انا) عفوا انا لااعرف الاسم
    كما اود ان ارحب بعضوتنا الجديدة الدلوعة)
    واخيرا اود ان اقول اللهم يامن جمعتنا على حبك لاتفرقنا الا على حبك

  4. #9
    الصورة الرمزية ابو اسامه
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    مصرى من محافظة الفيوم . مقيم بمدينة أكتوبر
    العمر
    60
    المشاركات
    643
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: تيجوا نهنى اللورد أحلى تهنئة ....

    شكرا اخى اللورد على كلماتك الرقيقة واتمنى من الله ان يجمعنا على محبته .. شكرا لك ..
    واهلا بك بين اصدقائك .. فأنت فى بيتك وبين اخوتك .. سلاما من القلب يحمل كل حب وتقدير ...
    اخوك ابو اسامه ...
    أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
    أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
    ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
    أأكتب أنني حي على كفني ؟
    أ

  5. #10
    الصورة الرمزية الدلوعة
    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    الدولة
    محافظة الفيوم
    العمر
    41
    المشاركات
    12
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: تيجوا نهنى اللورد أحلى تهنئة ....

    ميرسى بجد يارومنسى على ترحيبك بجد انا فى قمة ساعدتى وانا بشترك معكم فى المنتدى نفسى اتعرف على كل اعضاء المنتدة شكر خص جدا للاخ الاكبر استاذى ابواسامة له افضال كتير اول واهم حاجة عرفنى على اجمل ناس واحلى منتدى مبروك يا استاذة خلود على الالفية السبعة عقبال الالفية المليون اتمنى لكى دوام التفوق ديما يااحلى واجمل ريحانه فى المنتدى كله


صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- بشر وهند
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 27-11-2010, 04:30 AM
  2. اجمد صور ل اللورد انيستا
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 24-11-2010, 05:00 AM
  3. تيجوا نتقابل كلنا فى الشات
    بواسطة خلود في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 12-11-2010, 12:12 PM
  4. تيجوا نصوم شهر رمضان زى ماوصانا ربنا
    بواسطة الباشا تلميذ في المنتدى الثقافة الدينية العامة
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 09-08-2009, 10:06 AM
  5. مسجات تهنئة بالزواج - رسائل تهنئة زواج
    بواسطة محمد المصري في المنتدى رسائل
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 07-01-2009, 12:51 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1