كل سنة وانت طيب يامحمد
وان شاء الله كل ايامك تكون خير وسعادة
انا جبتلك تورتة بالشيكولاتة
بس متنساش تدينى دور ولا اتنين منها
انت عارف اختك بتموت فيها
ala7bab
مؤسس المنتدى








ala7bab
مؤسس المنتدى








وانت طيب يا احمد
تسلم
وانت طيب
تسلم يا ابو الفوارس
اسامة ربنا يخليك يارب
والسنة الجاية تكون معانا هنا وسط اهلك واحبابك
هيتثم
كفاية عليا وجودك فى الموضع
نورت العيد ميلاد بوجودك
وانتى طيبة
ميرسي يادعاء على التهنئة الجميلة دى
تسلم ايدك
وانتى طيبة يارب
متغلاش عليكي يا اميرة
كل سنه وانت بخير وسعاده وعقبال 1000سنه يامحمد والسنه الجايه وكل سنه تبقى فى خير وسعاده كل سنه وانت طيب
ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
قول العيب مش فيا دا فى الضى
انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات