facebook

صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 18

الموضوع: عيد ميلاد اجمل مدير منتدى

  1. #6
    مشرفة قسم القصة الصورة الرمزية دعاء الكروان
    تاريخ التسجيل
    Apr 2009
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    3,211
    معدل تقييم المستوى
    21


    افتراضي

    كل سنه وانت طيب ياأستاذ محمد
    وعقبال 100 سنه
    عيد سعيد عليك وعلى الاسرة الكريمة




    وده مشروب لزوم البوفيه













    كل سنه وانت طيب ياأستاذ محمد
    وعقبال 100 سنه
    عيد سعيد عليك وعلى الاسرة الكريمة










  2. #7
    المديرة العامة الصورة الرمزية اميرة حبى انا
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر
    العمر
    50
    المشاركات
    12,656
    معدل تقييم المستوى
    10


    افتراضي رد: عيد ميلاد اجمل مدير منتدى



    كل سنة وانت طيب يامحمد
    وان شاء الله كل ايامك تكون خير وسعادة


    انا جبتلك تورتة بالشيكولاتة
    بس متنساش تدينى دور ولا اتنين منها
    انت عارف اختك بتموت فيها


    نسأل الله العلي العظيم ان يغفر لأخونا جمال
    وان يتقبله لديه في جنات النعيم
    وان يلهم اهله وذويه الصبر والسلوان
    وانا لله وانا اليه راجعون


  3. #8

    ala7bab

    مؤسس المنتدى
    الصورة الرمزية محمد المصري
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    6 October City, Egypt
    العمر
    41
    المشاركات
    3,591
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي رد: عيد ميلاد اجمل مدير منتدى

    تسلم ايدك ياخلود

    بجد مش لاقى كلام اشكرك بيه

    كل سنة وانتى طيبة وبخير يارب وكل اسرتك بسعادة
    إن مرت الايام
    ولم تروني فهذه كلماتى فـتذكروني
    وان غبت ولم تجدوني اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولي






  4. #9

    ala7bab

    مؤسس المنتدى
    الصورة الرمزية محمد المصري
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    6 October City, Egypt
    العمر
    41
    المشاركات
    3,591
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي رد: عيد ميلاد اجمل مدير منتدى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedabdelziem مشاهدة المشاركة
    كل سنه وانت طيب استاذ محمد
    وسنه جديده فى عمرك
    يارب تكون سنه جميله عليك
    وتكون بالف صحه وسلامه
    وتقدر تحقق كا امنايك

    وعقبال مليون سنه
    وانت طيب يا احمد

    تسلم


    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفارس مشاهدة المشاركة
    كل سنه وانت طيب يااستاذ محمد

    وعقبال 100000000 سنه

    ودايما يارب بخير وبصحه وسعاده

    وتحقق دايما كل الى بتتمناه . . كل سنه وانت طيب
    وانت طيب

    تسلم يا ابو الفوارس



    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامة22 مشاهدة المشاركة
    كل سنة وانت طيب استاذ محمدابوزيد
    ويارب بصحة وعافية وعمر تقضية في سعادة
    والف الف مبروك
    وعيد ميلاد سعيد عليك وعلي اسرتك الكريمة
    اسامة ربنا يخليك يارب

    والسنة الجاية تكون معانا هنا وسط اهلك واحبابك

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haytham69 مشاهدة المشاركة
    كل سنة و انت طيب و الصراحة خلود ما خلت شيء الا و جابته فمفضلش هدايا نجيبها او كلام نقوله.
    هيتثم

    كفاية عليا وجودك فى الموضع

    نورت العيد ميلاد بوجودك

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاء الكروان مشاهدة المشاركة
    كل سنه وانت طيب ياأستاذ محمد
    وعقبال 100 سنه
    عيد سعيد عليك وعلى الاسرة الكريمة




    وده مشروب لزوم البوفيه













    كل سنه وانت طيب ياأستاذ محمد
    وعقبال 100 سنه
    عيد سعيد عليك وعلى الاسرة الكريمة







    وانتى طيبة
    ميرسي يادعاء على التهنئة الجميلة دى

    تسلم ايدك

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميرة حبى انا مشاهدة المشاركة


    كل سنة وانت طيب يامحمد
    وان شاء الله كل ايامك تكون خير وسعادة


    انا جبتلك تورتة بالشيكولاتة
    بس متنساش تدينى دور ولا اتنين منها
    انت عارف اختك بتموت فيها

    وانتى طيبة يارب
    متغلاش عليكي يا اميرة
    إن مرت الايام
    ولم تروني فهذه كلماتى فـتذكروني
    وان غبت ولم تجدوني اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولي






  5. #10

    افتراضي رد: عيد ميلاد اجمل مدير منتدى

    كل سنه وانت بخير وسعاده وعقبال 1000سنه يامحمد والسنه الجايه وكل سنه تبقى فى خير وسعاده كل سنه وانت طيب


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. عيد ميلاد ابن مدير المنتدى
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 14-12-2010, 12:22 AM
  2. -- مدير منتدى راح يخطب^_^
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 04-12-2010, 08:20 PM
  3. مديرنا اجمل مدير منتدى فى الدنيا
    بواسطة محمود عبد الله في المنتدى أخبار السيارات
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 02-01-2010, 07:32 AM
  4. تهنئة بعيد ميلاد مدير المنتدى
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 31-12-2009, 01:58 PM
  5. اجمل منتدى دائما
    بواسطة دعاء الكروان في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 30-08-2009, 10:39 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1