السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
عايزه كله يجمع عندى هنا وبالخطوه السريعه
ده اجمل الايام واحلاها
ده مش اى عيدميلاد
ده عيد ميلاد ( احمد محمد ابو زيد ) ابن مدير منتانا الغالى
الاحبـــــــــــــــــــــــاب
عيد ميلاده الرابع
12/12
يلا تعالوا سوا نحتفل بأجمل الاعياد
كل سنه وانت طيب يااحمد ويارب يارب نشوفك مهندس وتعيش ويخليك لوالدك و والدتك 100 سنه
وان شاء الله السنة الجديدة تكون داخل المدرسه
![]()
ودى التورتات يلا ووزع انت بمعرفتك بقى
![]()
![]()
والساقع اهو كل اللى عايز حاجه يخدها
يلا نغنى بقى كلنا
يلا كله يدخل ويقول لاحمد كل سنه وانت طيب ويارب يارب عقبال 100 سنه
وسع وسع وسع
الهديه وصلت
اتفضلت ياسيدى بس بلاش تخد بابا فيها
هههههههههههه

















رد مع اقتباس










المفضلات