facebook

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 12

الموضوع: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى

  1. #1

    افتراضي عيد ميلاد ابن مدير المنتدى


    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

    عايزه كله يجمع عندى هنا وبالخطوه السريعه

    ده اجمل الايام واحلاها

    ده مش اى عيدميلاد

    ده عيد ميلاد ( احمد محمد ابو زيد ) ابن مدير منتانا الغالى
    الاحبـــــــــــــــــــــــاب

    عيد ميلاده الرابع

    12/12







    يلا تعالوا سوا نحتفل بأجمل الاعياد













    كل سنه وانت طيب يااحمد ويارب يارب نشوفك مهندس وتعيش ويخليك لوالدك و والدتك 100 سنه




    وان شاء الله السنة الجديدة تكون داخل المدرسه










    ودى التورتات يلا ووزع انت بمعرفتك بقى











    والساقع اهو كل اللى عايز حاجه يخدها



    يلا نغنى بقى كلنا


    يلا كله يدخل ويقول لاحمد كل سنه وانت طيب ويارب يارب عقبال 100 سنه

    وسع وسع وسع

    الهديه وصلت
    اتفضلت ياسيدى بس بلاش تخد بابا فيها
    هههههههههههه








    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2

    ala7bab

    مؤسس المنتدى
    الصورة الرمزية محمد المصري
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    6 October City, Egypt
    العمر
    41
    المشاركات
    3,591
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي رد: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى

    تسلم ايديكى ياخلود

    بجد مش عارف اشكرك ازاى

    وكل سنة وانتى طيبة


    إن مرت الايام
    ولم تروني فهذه كلماتى فـتذكروني
    وان غبت ولم تجدوني اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولي






  3. #3

    افتراضي رد: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى


    سنة حلوة يا جميل


    سنة حلوة يا جميل



    سنة حلوة يا جميل


    سنة حلوة ياجميل


    وعقبال مائة سنة












  4. #4

    افتراضي رد: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى

    كل سنه وهو طيب يا محمد

    يارب تشوفه دكتور

    دى الهديه



    ودى التورته بس انا اخدت الحته بتاعتى قبل ما تخلص









    MAHMOUD


  5. #5

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: عيد ميلاد ابن مدير المنتدى




    يا كميلة يا احمد

    كل سنة وانت طيب يا سكر

    وعقبال 100 سنة ونشوفك عالم كده زى زويل ولا مجدى يعقوب

    كل سنة وانت طيب يا محمد

    ربنا يخليهولك وتفرح بيه ان شاء الله









صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 27-11-2010, 06:43 AM
  2. تعذيب مدير المنتدى **
    بواسطة خلود في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 24-04-2010, 11:44 PM
  3. تهنئة بعيد ميلاد مدير المنتدى
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 31-12-2009, 01:58 PM
  4. عيد ميلاد قمر المنتدى
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 29-08-2009, 07:22 PM
  5. لقاء صحفى.. مع الأحباب .. مدير المنتدى
    بواسطة fagrmasr01 في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 07-03-2009, 02:06 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1