كتير بتنسينى وكتير ما بتفهمينى
بشكيلك انتى وبس علشان تعزرينى
بناديكى باشعارى لكن ما بتسمعينى
حولى تفهمينى واوعى تبعدينى
الحكاية اصلها ايه؟
حبى لكى بحر حنان
وامواجة عليا وكبيرة
فى اى زمان فى اى مكان
بحارة فيه انتى واميرة
لكن بخاف يوم الهوا
يجرحنا وتضيع السفينة
فهمتى ؟ لاء شكلك ما فهمتى
سفينة حبنا ليه مش لاقية بر يراسيها
بدءنا رحلتنا سعيدة وفى الاخر ليه بتواسيها





رد مع اقتباس

![36 3 12[1]](http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/36_3_12[1].gif)
.gif)



المفضلات