السلام عليكم ورحمة الله
انهارده عيد ميلاد أجمل واطيب عضو بينا فى المنتدى
انا جبت كل حاجه كل اللى ممكن يجي فى عيد ميلاد , علشان خاطريوسف حبيب قلبى والراتب الشهر ده كله هدايا لسعادتك
كل عام وانت بخير
عيد ميلاد أحلى وأجمل عضو بالمنتدى وبكل المنتديات
6 / 10 في هذا اليوم اتولد فيه احلى ولد فى الدنيا فى نوره أضاءت الأرض وفى وجوده حلت السعاده
يوســــــف
في ميلاد هذ العضو اللى سحرنا جميعا بمواضيعه وكلامه وووو
يوسف
عسل المنتدى وقمره
يوسف
نور عين مامته وابوها اجمل تهنئه لمديرتنا اميره بعيد ميلاد ولدها
يوسف
في أحلى يوم بالشهر
حبيت أسبق البشر
وأهني اللي أحلى من القمر
وأغلى من النظر
وأبارك له بيوم ميلاد العمر
وأطلب من ربي يحفظه طول الدهر
وأقولا كل عام وأنت بخير وعقبال بليون سنه
يلة الكل يدخل يبارك ويهني بعيد ميلاد ..... احلى عضو عزيز وغالية علينا
وكل واحد يجي خلي يشعل شمعه ويباركله ويتمناله امنيه..
وياربي تحقيق الاماني
ويجعلها سنة خير وسعاده














رد مع اقتباس



المفضلات