facebook

النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: كل الدنيا بتحتفل بيك يايوسف

  1. #1

    I6ocity (67) كل الدنيا بتحتفل بيك يايوسف



    السلام عليكم ورحمة الله
    انهارده عيد ميلاد أجمل واطيب عضو بينا فى المنتدى
    انا جبت كل حاجه كل اللى ممكن يجي فى عيد ميلاد , علشان خاطريوسف حبيب قلبى والراتب الشهر ده كله هدايا لسعادتك
    كل عام وانت بخير







    عيد ميلاد أحلى وأجمل عضو بالمنتدى وبكل المنتديات
    6 / 10 في هذا اليوم اتولد فيه احلى ولد فى الدنيا فى نوره أضاءت الأرض وفى وجوده حلت السعاده
    يوســــــف
    في ميلاد هذ العضو اللى سحرنا جميعا بمواضيعه وكلامه وووو

    يوسف

    عسل المنتدى وقمره

    يوسف

    نور عين مامته وابوها اجمل تهنئه لمديرتنا اميره بعيد ميلاد ولدها
    يوسف



    في أحلى يوم بالشهر

    حبيت أسبق البشر

    وأهني اللي أحلى من القمر

    وأغلى من النظر

    وأبارك له بيوم ميلاد العمر

    وأطلب من ربي يحفظه طول الدهر

    وأقولا كل عام وأنت بخير وعقبال بليون سنه




    يلة الكل يدخل يبارك ويهني بعيد ميلاد ..... احلى عضو عزيز وغالية علينا



    وكل واحد يجي خلي يشعل شمعه ويباركله ويتمناله امنيه..



    وياربي تحقيق الاماني


    ويجعلها سنة خير وسعاده



    تحياتي لك ..







    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2

    ala7bab

    مؤسس المنتدى
    الصورة الرمزية محمد المصري
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    6 October City, Egypt
    العمر
    41
    المشاركات
    3,591
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي رد: كل الدنيا بتحتفل بيك يايوسف

    يوسف كل سنة وانت طيب

    وعقبال مليون سنة

    إن مرت الايام
    ولم تروني فهذه كلماتى فـتذكروني
    وان غبت ولم تجدوني اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولي






  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: كل الدنيا بتحتفل بيك يايوسف

    يا بختك يا عم يوسف مصر كلها بتحتفل بعيد ميلادك
    كل سنه وانت طيب
    وربنا يبارك فيك انت واخوك

  4. #4

    افتراضي رد: كل الدنيا بتحتفل بيك يايوسف

    يادى الحقد

    ههههههههههه

    نورتى يانوجا وعقبال احتفالنا بيكى وبأولادك





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  5. #5
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: كل الدنيا بتحتفل بيك يايوسف

    كل سنة و انتى طيبة يامصر
    و انت كمان يايوسف
    و عيد ميلادك
    يوم له ذكرى لالا تنسى
    محفورة فى الذاكرة
    للكبار و الصغار
    كل عام و انت و مصر بالف خير
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- هذه هى الدنيا..
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-03-2011, 08:20 PM
  2. هذه هي الدنيا
    بواسطة stylooo في المنتدى الثقافة الدينية العامة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 15-11-2010, 10:50 PM
  3. كيف نرى هذه الدنيا
    بواسطة خلود في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 11-02-2010, 08:41 PM
  4. مصر ام الدنيا ليه
    بواسطة خلود في المنتدى معلومات عامة
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 19-10-2009, 11:48 AM
  5. اليوجا ....
    بواسطة ام الاء في المنتدى قسم الصحة العامة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 03-02-2009, 02:29 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1