انا كل ليلة ف بعدك تصعب عليا نفسى
بشوف حكايتى بتخلص قدام عينى
نفسى تقرب منى وتشوف عينى
والله لو شوفتنى مش هاتفكرى ف يوم انك تزعلنى
بس اعمل ايه انا انسانه وليا كرامة وكرامتى فوق قلبى
ياريت تيجى منك انت وتشوف لهفة قلبى اللى هايموت عليك
والله دايب فيك وكل ليلة بفكر فيك وليلة منامى بحلم بيك وف يقظتى بفكر فيك
نفسى تكون بين ايديا وتكون ليا وانا ابقى ليك
وانا حلفتلك انى كلى ليك وحياة عنيك
كان نفسى متغيبش عليا علشان انتا ليا وانا ليك
وتشهد عليك نظرة عنيك
وسألت نفسى كتير جدا جدا بس مالقيتش اجابة لسؤلاتى
خايف اكون زعلتك بس انت اللى زعلتنى
طيب انا فيا عيوب تخليك تبعد عنى
ولا فيا ذنوب تخليك تهرب منى
ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولا الاثنين فيا وانت خايفة تصدمنى
خلاص وبعد اللى كان بينا هو دا حالى
وانا عارف ان كل ليلة هاتعدى عليك عادى
لكن عندى انا مش هاتكون عادى
خليتك حبيبى بس انت كسرت قلبى
وانا عارفه انى هاتغذب بس عادى
![]()
بس انا مش هاقولك ادينى فرصة ولا ادى لنفسك فرصة علشان ترجعلى
لان الحب لو باقى ف قلبك مكانش دا يبقى حالى
بس انت قاسي جدا وانت كنت عندى حكاية عمرى
بس امانة عليك متنساش ان قلبى كان ليك انت
ومش هتلاقى قلب زى قلبى يحبك وانا اللى كان قلبى عليك
وبصراحة انت مش شايفة ولا حاسة بنارى
وكنت بحكى ليلى ونهارى
بس كنت خايف ليشوفنى ف يوم من ايامى معاك
بس طبعا شافونى ولامونى فى حبك وطبعا بان ف عيونى اسرارى
وانا عارفه انك بتعيش حياتك بشروطك بعد ما كنت عايش على صوتى
وكنت بتشوف صورتك فى مرايتى
بس اعمل ايه انت اخدت حياتى وعمرى بس كله انتهى ببعادك انت
ومش انت الانسان اللى انا حبته ولا انت الانسان اللى اتمنيه واختارته لقلبى
خلاص راح اللى راح وانتهت سنينى وحياتى وحبى ليك
وخلاص انهاردا زى بكرة وزى كل يوم عادى
زى السبت والاحد والاتنين وكل يوم باسبوع من اسابيعى
بس انا هاسيبك لنفسك انت
بس مش هاقبل تجرحينى بكلمة منك كلماتك اللى بتعذبنى
لانى انسانه وليا كرامة وماقبلش ان كرامتى تنزل تحت قلبى
بس انا نفسى اعرف ايه اللى حصلك وايه اللى جرالك يخليكتغير كلامك وتحيرينى معاك
![]()
وكل دا يجي منك انت يا اللى كنت مهج قلبى وحبيبى وحياتى
انا حاسه ان اللى بيغرو مننا قالو عنى كلام وانت صدقته وضيعت قلبى
يخسارة على الايام اللى انا ضيعتها معاك
والحمد لله عرفتك على حقيقتك قبل ما تعدى سنينى معاك
اااااااااااه من اللى جرالى بس خلاص مش هاسأل نفسى عليك
انا نسيتك ونسيت عنوانك وقلبى ودوست على قلبى
لانى شلتك فى قلبى ليالى من يوم ما شوفت عنيك
وكنت بقول دايما انت حبيبى وطبعا كنت دايما بفكر فيك
وكفايا كدا عمرى اللى راح وابعد عنى وانسانى
وليالى وانا مجروحه بدارى وانت مش حاسة بنارى
وكفايا كدا انا هاعيش حياتى وانا عارف انى مجروح وبدارى
![]()
انت غلطه بندم عليها فى ليلى ونهارى
وطبعا غلطة فى حياتى كلها وسوء اختيارى
واللى عشته معاك طبعا كان عذاب ومرار وشوفت قسوة قلبك اللى جرحتنى
![]()
ولو قوليلى ندمان على اى كلمة طلعت منك علشان نرجع تانى
ابدا ابدا ابدا دا انا اموت احسن واهون عليا و كفايا لغاية كدا انا هاعيش حياتى ...













المفضلات