facebook

النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: ارجوكم ساعدونى يا بنات ... ضرورى قوووى وبسرعة

  1. #1

    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    العمر
    45
    المشاركات
    11
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي ارجوكم ساعدونى يا بنات ... ضرورى قوووى وبسرعة

    انا جديدة في اكتوبر ... لسة اول شهر لية .
    وعندى بنوتة هتدخل kg1 السنادى ولما جيت اسال لها على مدرسة لقيت اغلب المدارس خلصت تقديم
    في قدامى مدارس محدودة ... وللاسف كلهم عاملين لية وش في دماغى مبقتش عارفة في الكويس وفين الوحش
    كل شوية الاقى تضارب اراء عن المدارس
    ياريت تقدروا تفيدونى في الموضوع دة وبسرعة علشان ملاقيش الوقت عدا وملحقتش اقدملها في اى مدرسة وتضيع عليها السنة
    انا طبعا بتمنى مدرسة تكون اسلامية مش ازهرية
    لقيت مدرسة اسمها (مهارات سوبر جلوبل) ودى انترناشيونال وسيمى انترناشيونالومكانها في زايد
    دى الوحيدة الاسلامية بس لما كلمتهم محدش فادنى باى معلومة ولو حتى بسيطة جدا. وقالولى كل اللى عاوزة اعرفة اسالة للمديرة يوم المقابلة اللى لسة هيحددوة
    فية كمان مدرسة (جيل 2000)
    وكمان مدرسة (بايونيرز) اللى قدام دريم لاند
    وكمان مدرسة (نيو مانور هاوس) .. بس سمعت ان اغلبها اقباط
    وفية ( سيتى )
    وفية ( طيبة انترناشيونال )
    ياريت حد يفيدنى بس بسرعة قوووووى

  2. #2

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: ارجوكم ساعدونى يا بنات ... ضرورى قوووى وبسرعة

    السلام عليكم
    اولا اهلا بيكي في اكتوبر
    بصي يا ستي كلنا دخنا السبع دوخات علشان المدارس دي
    بس وصلنا لنتيجه واحده ان كله زي بعضه
    مش فارقه كتير
    انا وديت ولادي زايد وبعدين ام المؤمنين وبعدين دلوقتي هما في القوميه
    وبصراحه هي احسن الوحشين
    وانتي عمرك مهتلاقي اجماع علي مدرسه من كل الناس
    لكن في رويال انترناشونال -وقصادها مدرسه النيل
    دول سمعتهم كويسه
    وفي القوميه زي ماقلتلك كويسه برضو
    وفي بقي الهدي والحصري دول لو عايزه مدارس ازهريه
    وفي الخليل لسه جديده بس بيقولو عليهاكويسه
    وربنا يوفقك ان شاء الله

  3. #3

    افتراضي رد: ارجوكم ساعدونى يا بنات ... ضرورى قوووى وبسرعة

    شكرا لمتابعتك لنداء الاخت مياده يانوجا

    وردك على استفسارها

    جزاكى الله خير يانوجا

    وربنا يوفقك للاصلح لاولادك مياده واهلا بيكى ويانا فى منتدانا الجميل





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  4. #4

    تاريخ التسجيل
    Jan 2011
    العمر
    45
    المشاركات
    11
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: ارجوكم ساعدونى يا بنات ... ضرورى قوووى وبسرعة

    اشكركم اخواتى الكريمات على اهتمامكم وربنا يباركلى فيكم
    وانا فعلا مبسوطة انى جيت اكتوبر لان فيها ناس جدعان زيكم
    شكرا يا نوجا ويا خلود

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. الى المشرفين والاعضاء ساعدوني ارجوكم
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 03-12-2010, 05:01 PM
  2. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 24-10-2010, 04:59 PM
  3. مشاركات: 34
    آخر مشاركة: 04-10-2009, 07:27 PM
  4. ضروري ضروري ضروري ادخل قلبك ينشرح
    بواسطة اسامة22 في المنتدى الثقافة الدينية العامة
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 10-07-2009, 12:28 PM
  5. ارجوكم ساعدونى
    بواسطة mazen في المنتدى خدمات عامة في مدينة 6 أكتوبر
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 22-02-2009, 04:53 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1