facebook

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 6

الموضوع: ابو حامد ::: احترم نفسك

  1. #1

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي ابو حامد ::: احترم نفسك

    جميلة إسماعيل لـ أبو حامد بعد هجومه على المقاطعين: احترم نفسك.. هم أشرف منك

    Mon, 06/18/2012 - 12:26








    كتب:



    مرفت جمعة








    وجهت جميلة إسماعيل الناشطة السياسية رسالة شديدة اللهجة إلى النائب السابق محمد أبو حامد عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي تويتر بسبب هجومه على المقاطعون لانتخابات الرئاسة في جولة الإعادة وتحميله لهم مسئولية نجاح مرشح الإخوان د. محمد مرسى.
    وقالت إسماعيل في رسالتها لـ أبو حامد: "من جميلة إسماعيل إلى محمد أبو حامد: أخاطبك لأول مرة ومضطرة .. احترم نفسك .. إن استطعت.. لا تهزأ من المقاطعون والمبطلون .. يقينا هم اشرف منك .. انتهى".










  2. #2

    افتراضي رد: ابو حامد ::: احترم نفسك

    عندها حق وانا كنت من المقاطعين وما زلت لا يعجبنى لا هذا ولا ذاك بس نقول ايه التزوير اللى حصل لصالح مرسى رجح كفته وبرضو مكنتش عايزه شفيق يكسب
    اهلا بيكى وبمواضيعك ياليون مره اخرى واتمنى تكون عوده دائمه ولا يحدث غياب مره اخرى وبصرف النظر عن اراءنا وتوجهاتنا فنحن اخوه واخوات بيننا كثير من الذكريات الجميله اللى بجد وحشتنى انا شخصيا جدا انتظر عودتك لنا بكل قوه لان وحشتنا مواضيعك جدا





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  3. #3
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: ابو حامد ::: احترم نفسك

    نورتى المنتدى ياليون
    وطبعا جميلة معاها كل الحق
    انا كمان قاطعت وميقدرش انسان يقول ان المقاطع مش مصرى او مش مسلم
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  4. #4

    افتراضي رد: ابو حامد ::: احترم نفسك

    من اجمل مايكون ان تكون منتظر نتيجه فوز احد الطرفين وانت تعلم جيدا ان الطرفين مزورين محترفين
    للاسف اختار لنا المشير وكلابه الاتنين الاسوء وكان فرضا على الناس ان تختار بينهم بعدما زوروا ف الجوله الاولى
    واستكملوا المشوار بالجوله التانيه
    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  5. #5

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: ابو حامد ::: احترم نفسك

    للاسف المؤامرة واضحة من بدرى بس احنا اللى كان عندنا أمل

    المفروض ال 13 مرشح او ال 11 ده لو استثنينا مرشح
    الاخوان والفلول كان لازم ينسحبوا من المسرحية الهزلية دى

    لكن طمع وجشع كل واحد منهم وصلنا للقرف الحالى

    وتانى عشان خاطرك يا جمال

    البس يا شعب واتشيك عشان خارجين










صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. ابك على نفسك ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 10-01-2012, 03:22 AM
  2. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-09-2011, 01:12 AM
  3. عبر عن نفسك...
    بواسطة since1990 في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 26
    آخر مشاركة: 21-12-2010, 02:20 AM
  4. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 15-12-2010, 08:41 AM
  5. احترم طفلك اهم من الحب
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم الطفل
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 30-04-2009, 12:54 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1