ليه النسر اللي في علم مصر بيبص على جنب؟
.
.
.
.
.
.
.
.
لأنه لو بص قـدام .. منقاره هيطلع بره العلم!
منقول
ليه النسر اللي في علم مصر بيبص على جنب؟
.
.
.
.
.
.
.
.
لأنه لو بص قـدام .. منقاره هيطلع بره العلم!
منقول
ناقل الاخبار
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات