لو فى عندك مشكلة مينفعش تحكى لحد عليها
الشخص الوحديد اللى ممكن تحكيلة خلاص مش موجود
ياترى اعمل اية من وجهة نظرك
انا شخصيا بفضل اني اجيب ورقه وقلم واقعد اكتب المشكله
لاني بصراحه مبحبش حد يدخل في حياتي الشخصيه
وبالدعاء لله سبحانه وتعالي بتتحل باذن الله








رد مع اقتباس




المفضلات