اعضــــاءنا الاعـــــزاء
الحياة رحلة طويلة وسفر مستمر
بنقابل فى سفرنا ناس كتير
وبنشوف احداث اكتر بكتير
وموقفنا منها حاجة من اتنين
اما نخليها تعدى من غير ما نشارك فيها
يا اما نتفاعل معاها ونحاول نغيرها ولو حتى بكلامنا وحوارنا
فى استراحة المنتدى
هنتكلم فـ كل حاجه وفـ اى حاجه ممكن نقابلها
ممكن مشاكل سياسية
او اجتماعية
او دينية
او حتى رياضيه
وهتتقابل ارائنا وافكارنا
فى استراحة المنتدى
فيه مشاكل كتير ممكن نتكلم عنها
ياريت كل واحد يفضفض معانا
ونقرب من بعض اكتر فى استراحة المنتدى
منتظره تفاعلكم ومواضيعكم اللى هنتكلم فيها
![]()
على فكــــــــرة
الاستراحة بتقدم خدمات ..طبعا مش مجانية
هعرفكم اكتر على استراحتنا
واتمنى بجد انها تعجبكم وتقضوا فيها اجمل اوقاتكم
اتمنى الفكرة تعجبكم
منتظره مشاركاتكم وموضيع متميزه للحوار










![36 3 12[1]](http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/36_3_12[1].gif)

رد مع اقتباس

![36 6 8[1]](images/smilies/36_6_8[1].gif)


المفضلات