facebook

صفحة 1 من 7 12345 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 32

الموضوع: استراحة المنتدى

  1. #1

    I6ocity (2) استراحة المنتدى



    اعضــــاءنا الاعـــــزاء

    الحياة رحلة طويلة وسفر مستمر

    بنقابل فى سفرنا ناس كتير

    وبنشوف احداث اكتر بكتير

    وموقفنا منها حاجة من اتنين

    اما نخليها تعدى من غير ما نشارك فيها

    يا اما نتفاعل معاها ونحاول نغيرها ولو حتى بكلامنا وحوارنا

    فى استراحة المنتدى




    هنتكلم فـ كل حاجه وفـ اى حاجه ممكن نقابلها



    ممكن مشاكل سياسية

    او اجتماعية

    او دينية

    او حتى رياضيه

    وهتتقابل ارائنا وافكارنا



    فى استراحة المنتدى

    فيه مشاكل كتير ممكن نتكلم عنها

    ياريت كل واحد يفضفض معانا

    ونقرب من بعض اكتر فى استراحة المنتدى

    منتظره تفاعلكم ومواضيعكم اللى هنتكلم فيها



    على فكــــــــرة

    الاستراحة بتقدم خدمات ..طبعا مش مجانية


    هعرفكم اكتر على استراحتنا

    واتمنى بجد انها تعجبكم وتقضوا فيها اجمل اوقاتكم




    اتمنى الفكرة تعجبكم

    منتظره مشاركاتكم وموضيع متميزه للحوار







  2. #2

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    كنتى فين بالأفكار الجامدة
    اللى انا شايفها
    موضوعك جميل جدا
    تحياتى لك
    وردة الايمان


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  3. #3

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    واحنا مرحرحين فى المكان الجميل ده
    فى إستراحة المنتدى
    وبعد العز اللى شيفينو ومتهنيين فى الأستراحة
    ممكن نطرح موضوع سياسى نتناقش فيه بحرية


    هل حسنى مبارك الرئيس السابق لمصر
    رجل معاملتة يجب ان تكون مثل
    1- لص يجب إضطهاده
    2- رئيس تم إزاحتة من على كرسى الحكم كالملك فاروق
    أسف إن دمى رزل من البداية


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  4. #4

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومنسى مشاهدة المشاركة
    كنتى فين بالأفكار الجامدة
    اللى انا شايفها
    موضوعك جميل جدا
    تحياتى لك
    وردة الايمان
    اشكرك الرومانسى على ردك الجميل

    وانا سعيده ان الموضوع عجبك

    واتمنى انه يعجب باقى الاعضاء

    وان شاء حوارتنا هتكون مميزه جدا

    بالهــــدوء والتفـــــاهم







  5. #5

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومنسى مشاهدة المشاركة
    واحنا مرحرحين فى المكان الجميل ده
    فى إستراحة المنتدى
    وبعد العز اللى شيفينو ومتهنيين فى الأستراحة
    ممكن نطرح موضوع سياسى نتناقش فيه بحرية


    هل حسنى مبارك الرئيس السابق لمصر
    رجل معاملتة يجب ان تكون مثل
    1- لص يجب إضطهاده
    2- رئيس تم إزاحتة من على كرسى الحكم كالملك فاروق
    أسف إن دمى رزل من البداية
    موضوع جميل كبداية لمواضيعنا المتميزه

    وانا منتظره رأى باقى الاعضاء

    وحوارتهم ومناقشاتهم






صفحة 1 من 7 12345 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- استراحة قصيرة
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 05-03-2011, 10:50 AM
  2. سؤال لكل شخص في المنتدى يجاوب سؤال لكل شخص في المنتدى مطلوب الايجاوب عليه
    بواسطة الباشا تلميذ في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 19
    آخر مشاركة: 28-02-2011, 09:10 PM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-12-2010, 08:11 PM
  4. الى كل المشتركين فى المسابقة .....دقيقة استراحة
    بواسطة وردة الايمان في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 09-12-2010, 01:51 AM
  5. بالصور والفيديو.. تفاصيل وفاة مراقب داخل استراحة الامتحانات بسوهاج
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى حوادث وقضايا
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 22-06-2010, 01:46 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1