أهلا ومرحبا بكم في موقع ومنتدى مدينة 6 أكتوبر
يمكنك تصفح المنتدى بدون تسجيل ولكن للتخلص من النوافذ الإعلانية يتوجب عليك تسجيل الدخول
إذا كانت هذه الزيارة الأولى تفضل بقراءة التعليمات أما إذا كنت تريد التسجيل فتفضل بالضغط على التسجيل والرجاء الإنتباه إلى ان إصدار المنتدى لا يدعم المتصفحات القديمة لذا ننصح بترقية متصفح انترنت اكسبلورر إلى آخر إصدار أو استخدام متصفح الفايرفوكس حيت أنه الأفضل على الإطلاق.
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking هههههههههههههههههههههههههههه متوقع جداااا اصل هترد تقول ايه يا حسره مقبولة منك وحلو الانسحاب برضو وبيحفظ ماء الوجه هههههههههههههههههههههههه انسحاب ايه وبتاع ايه انا شوفت انى مردش واخلى عيوبكم تبان لوحدها مدام انتوا مش بتشوفوا الحقيقه
الجندى مات موتت رجال فى الجنه ياشهيد.. https://twitter.com/abdelziem
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود العبوا مع بعض متتخانقوش غلبتونى وياكم بس يااحمد اختك وانتى ياليون خلاص بقى وبعدين وياكم يعنى يلا صالح اختك يااحمد بقى وكفايه كده انا موافق بس قولى لليون تسكت هى انا هلتزم بالهدنه لكن لو هى اللى بدأت تانى هشدها من شعرها زى الصوره اللى فوق كركركركركركركركركر
مشرفة الأخبار و المعالم السياحية
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedabdelziem انا موافق بس قولى لليون تسكت هى انا هلتزم بالهدنه لكن لو هى اللى بدأت تانى هشدها من شعرها زى الصوره اللى فوق كركركركركركركركركر وانتوا مين قالكم انى موافقة اصلا ع الهدنة من اساسها وانتى يا حاجة مش لاقية غير صور البنات المتمرطة دى يالهووووووى ورينى اخرك ايه يا احمد يا عبد العظيم آل هدنة آل
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking وانتوا مين قالكم انى موافقة اصلا ع الهدنة من اساسها وانتى يا حاجة مش لاقية غير صور البنات المتمرطة دى يالهووووووى ورينى اخرك ايه يا احمد يا عبد العظيم آل هدنة آل اذن انتى لاتريدى الهدنه انت تريدى ان تحرقى غصب الكريز اذن تريدى الحرب ليكن ماتريدى ياليون
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات