facebook

صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 15 من 19

الموضوع: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

  1. #11

    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههههههههه

    اه والله يا قمورة

    اعظم عظمات الستات

    ياراجل اسكت باه وخلينا ساكتين

    ده انتوا منغير المراه ولا حاجة بمعنى ولا حاجة
    نحن رجالا خلقنا للتحدى
    ولا نعتمد على الضعفاء كى ننجح
    الاسد عندم يملك الغابه لا يخشى غيره
    من النمور ولا الافيال
    اما الفئر اذا ملك للغابه فسيبحث عن
    الضعفاء كى يتفنن فى اظهار قوته عليهم
    ونحن اسود لا نخاف احد
    ولا نبنى مجد بالضعفاء
    انما بعقولنا ومجهودنا وموهوبتنا
    واخيرا
    هقولكم زى اخوانا
    موتوا بغيظكم
    هههههههههههههههههههه

    وعلى النعمه رد جامد اوى

    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  2. #12

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedabdelziem مشاهدة المشاركة
    نحن رجالا خلقنا للتحدى
    ولا نعتمد على الضعفاء كى ننجح
    الاسد عندم يملك الغابه لا يخشى غيره
    من النمور ولا الافيال
    اما الفئر اذا ملك للغابه فسيبحث عن
    الضعفاء كى يتفنن فى اظهار قوته عليهم
    ونحن اسود لا نخاف احد
    ولا نبنى مجد بالضعفاء
    انما بعقولنا ومجهودنا وموهوبتنا
    واخيرا
    هقولكم زى اخوانا
    موتوا بغيظكم
    هههههههههههههههههههه

    وعلى النعمه رد جامد اوى

    ههههههههههههههههههههههههههههههههه

    يا ابنى انت بترد الرد ده على

    ليــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــون

    يا وقعتك البلاك يا احمد يا عبد العظيم

    يا ابنى احنا بادينا نفرمكم فى ثانية واقل من الثانية كمان بس سايبينكم تعيشوا وسطنا كده من باب الرحمة وليس اكثر

    وبعدين لما تحب تتكلم عن الاسود والشراسة بلاش تخبط فى ليون الله يكرمك

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    اهو الرد ده اجمد من ردك








  3. #13

    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه

    يا ابنى انت بترد الرد ده على

    ليــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــون

    يا وقعتك البلاك يا احمد يا عبد العظيم

    يا ابنى احنا بادينا نفرمكم فى ثانية واقل من الثانية كمان بس سايبينكم تعيشوا وسطنا كده من باب الرحمة وليس اكثر

    وبعدين لما تحب تتكلم عن الاسود والشراسة بلاش تخبط فى ليون الله يكرمك

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    اهو الرد ده اجمد من ردك
    طيب عشان اعرفك ياليون
    مين اللى يقدر ويعرف يعمل اى حاجه
    احب اقولك

    والله مانا رادد
    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  4. #14

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedabdelziem مشاهدة المشاركة
    طيب عشان اعرفك ياليون
    مين اللى يقدر ويعرف يعمل اى حاجه
    احب اقولك

    والله مانا رادد
    هههههههههههههههههههههههههههه

    متوقع جداااا اصل هترد تقول ايه يا حسره

    مقبولة منك وحلو الانسحاب برضو وبيحفظ ماء الوجه

    هههههههههههههههههههههههه









  5. #15

    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    العبوا مع بعض متتخانقوش

    غلبتونى وياكم



    بس يااحمد اختك وانتى ياليون خلاص بقى

    وبعدين وياكم يعنى


    يلا صالح اختك يااحمد بقى وكفايه كده







    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- هما كدا الرجاله
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 02-07-2011, 02:20 PM
  2. -- قمة الرخامه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-06-2011, 04:40 PM
  3. -- قمه الرخامه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 23-05-2011, 10:21 PM
  4. -- سارعوا وشوفوا فضايح الرجاله..........هههههههه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 24-02-2011, 05:15 AM
  5. الرحاله ميدو على اعتاب ديبورتيفو لاكرونيا
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01-01-2011, 03:30 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1