facebook

صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1234
النتائج 16 إلى 19 من 19

الموضوع: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

  1. #16

    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة
    هههههههههههههههههههههههههههه

    متوقع جداااا اصل هترد تقول ايه يا حسره

    مقبولة منك وحلو الانسحاب برضو وبيحفظ ماء الوجه

    هههههههههههههههههههههههه

    انسحاب ايه وبتاع ايه
    انا شوفت انى مردش
    واخلى عيوبكم تبان لوحدها
    مدام انتوا مش بتشوفوا الحقيقه

    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  2. #17

    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود مشاهدة المشاركة
    العبوا مع بعض متتخانقوش

    غلبتونى وياكم



    بس يااحمد اختك وانتى ياليون خلاص بقى

    وبعدين وياكم يعنى


    يلا صالح اختك يااحمد بقى وكفايه كده



    انا موافق
    بس قولى لليون تسكت هى
    انا هلتزم بالهدنه
    لكن لو هى اللى بدأت تانى
    هشدها من شعرها زى الصوره اللى فوق
    كركركركركركركركركر

    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  3. #18

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedabdelziem مشاهدة المشاركة

    انا موافق
    بس قولى لليون تسكت هى
    انا هلتزم بالهدنه
    لكن لو هى اللى بدأت تانى
    هشدها من شعرها زى الصوره اللى فوق
    كركركركركركركركركر

    وانتوا مين قالكم انى موافقة اصلا ع الهدنة من اساسها

    وانتى يا حاجة مش لاقية غير صور البنات المتمرطة دى

    يالهووووووى



    ورينى اخرك ايه يا احمد يا عبد العظيم



    آل هدنة آل









  4. #19

    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة
    وانتوا مين قالكم انى موافقة اصلا ع الهدنة من اساسها

    وانتى يا حاجة مش لاقية غير صور البنات المتمرطة دى

    يالهووووووى



    ورينى اخرك ايه يا احمد يا عبد العظيم



    آل هدنة آل




    اذن انتى لاتريدى الهدنه
    انت تريدى ان تحرقى غصب الكريز
    اذن تريدى الحرب
    ليكن ماتريدى ياليون

    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1234

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- هما كدا الرجاله
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 02-07-2011, 02:20 PM
  2. -- قمة الرخامه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-06-2011, 04:40 PM
  3. -- قمه الرخامه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 23-05-2011, 10:21 PM
  4. -- سارعوا وشوفوا فضايح الرجاله..........هههههههه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 24-02-2011, 05:15 AM
  5. الرحاله ميدو على اعتاب ديبورتيفو لاكرونيا
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01-01-2011, 03:30 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1