والله يا محمد بجد مش عارفة اقولك ايه ع الكلام الجميل الكبير اوى اووووووووى اوووووووى اللى قلته
الدمعة هتفر من عينى خلاااااااااااااص
ميرسى جدا جداااا يا محمد على تهنئتك وعلى زوقك

مشرفة الأخبار و المعالم السياحية






وخلى بالك اول من بارك لكى واول من هناكى
علشان بس نبطل حسد وقر
هههههههههههههههههههههههه
بطلى تحسدينى بئه
اروح منك فين بسسسسسس
يا سااااااااااااااااااااااااااتر ع القر والحسد
ههههههههههههههه
ميرسى يا خلود يا قمممممر
انتى عارفة انى بحبك ومش بحسد ولا حاجة
دى مناغشة يا عسسسسسسسسل

مشرفة الأخبار و المعالم السياحية






يانهار ابيض
فااااااارس بنفسه مشرفنى فى التهنئة
ده ايه الهنا اللى انا فيه ده
ربنا يخليك يا فارس
وبجد اشكرك على تهنئتك الجميلة الى بتدل على حسن ظنى بك........
انت فعلا اسم على مسمى
فارس وانت فعلا فارس باخلاقك وذوقك
ميرسى كمان مرة يا فااااارس
شد حيلك انت كمان قربنا نباركلك اهوووو
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات