facebook

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 6 إلى 9 من 9

الموضوع: أسف على الأزعاج

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1

    افتراضي رد: أسف على الأزعاج

    جميل ردك خلود
    لكن ما كنت اريد ان اذكره للجميع ان منصب رئيس الجمهورية معطل لبعض الوقت واننا جميعا او كثيرا منا مكث خلف هذه الفكرة كى يبعد هذا المنصب الا ان الحكم الان مازال فى يد الحاكم العسكرى لمصر بموجب قراراته وعنى انا مقتنع بذلك بل أؤيد هذا الموقف تجنبا لكثير من المشاكل وان هذا الرجل اعطى وما زال يعطى
    وكل ما اناشده هو الحوار لكى نرى واقعنا لان هناك خفايا كثيرة خلف الكواليس لابد من ذكرها ولابد من الحوار حتى اقتنع برأى احد او يقتنع من يعارضى برأيي
    الكل فى اى مكان من ارجاء المعمورة لا يريد اكثر من الاستقرار والرقى لام الدنيا حتى السارق فى هذه البلد وهناك امثله كثيره
    ولكنى هنا اناقش فكرة قدمها سياسى تلك البلد للشعب والعالم لابد أن تحترم
    عظيمة يا مصر


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  2. #2

    افتراضي رد: أسف على الأزعاج

    حاجة انتى مش فهماها يا اميرة انا مزعلتش من ردك لانك تجاهلتينى او لاى شئ تانى
    الفكرة اننا منكنش سلبيين نحاول نتحاور انا لو فهمى غلط مين هيصحح الفكر دة لو أدعديت على حد هقول انى صح وملكوش دعوة بيا
    الفكرة عندى التحاور اقنعنى او اقنعك حتى لو فضلنا نتحاور سنيين المهم نوصل لحل لان الحوار شئ جميل وديما ليه نتائج مفيدة دى حاجة
    الحاجة التانية ان البلد للجميع مش لفرد واحد يقول رأيوا وبس
    الكل لازم يشارك وتبقى ايه فيدة الثورة لو ركزنا على كل الناس اللى فى الميدان والباقى ملهوش رأى هنلاقى اننا غلط لان الديمقراطية اللى بنطالب بيها لابد من احترام الرأى الاخر حتى لو فقد الصواب فى جوهرة ومجملة
    الاخيرة
    كلامك جميل وواقعى والاكثر من ذلك
    وجود مطامع خارجية لتكوين سياسة داخلية تؤدى فى النهايه الى شئ واحد استعمار من نوع جديد وايضا اتخاذ القرار بالتخاذل من البعض شئ خطير اشباع المظاهرات داخل الجمهورية بالخلاف والتشدد لا تأتى بثمار جيدة هناك اشياء كثيرة خلف الجدران المغلقة لابد من الحوار


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  3. #3

    افتراضي رد: أسف على الأزعاج

    اه يااميره فكرتينى بالقنابل اللى اترمت جمب بيتنا وقعدنا ندور على الولاد وعلى زوجى وزوجك

    واتخنقنا وكان يوم ميعلم بيه غير ربنا

    والله يااميره مش كل الناس هتتفق على حاجه واحده

    حلو موضوعك يامحمد وادعو الجميع معك للمشاركه فيه






    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  4. #4

    افتراضي رد: أسف على الأزعاج

    فعلا يا خلود فيه كلام كتير وحجات حصلت
    ويمكن فيه كلمة قلها السيد عمر سليمان فى حديث ليه
    إن الشعب المصرى غير مؤهل للديمقراطيه
    والدنيا ثارت عليه بس لو أخدنا منتدى زى اللى احنا فيه أكيد هنلاقى إن الخلاف هنا لاننا متعودناش على الديمقراطية السليمة
    فى تقبلنا للرأى الاخر
    وهنا تكمن المشكلة


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1