حاجة انتى مش فهماها يا اميرة انا مزعلتش من ردك لانك تجاهلتينى او لاى شئ تانى
الفكرة اننا منكنش سلبيين نحاول نتحاور انا لو فهمى غلط مين هيصحح الفكر دة لو أدعديت على حد هقول انى صح وملكوش دعوة بيا
الفكرة عندى التحاور اقنعنى او اقنعك حتى لو فضلنا نتحاور سنيين المهم نوصل لحل لان الحوار شئ جميل وديما ليه نتائج مفيدة دى حاجة
الحاجة التانية ان البلد للجميع مش لفرد واحد يقول رأيوا وبس
الكل لازم يشارك وتبقى ايه فيدة الثورة لو ركزنا على كل الناس اللى فى الميدان والباقى ملهوش رأى هنلاقى اننا غلط لان الديمقراطية اللى بنطالب بيها لابد من احترام الرأى الاخر حتى لو فقد الصواب فى جوهرة ومجملة
الاخيرة
كلامك جميل وواقعى والاكثر من ذلك
وجود مطامع خارجية لتكوين سياسة داخلية تؤدى فى النهايه الى شئ واحد استعمار من نوع جديد وايضا اتخاذ القرار بالتخاذل من البعض شئ خطير اشباع المظاهرات داخل الجمهورية بالخلاف والتشدد لا تأتى بثمار جيدة هناك اشياء كثيرة خلف الجدران المغلقة لابد من الحوار
المفضلات