اهلا بيك وبمواضيعك يامحمد
ونورت من تانى بناقشاتنا وحواراتنا الجميله
ولى عوده للمناقشه بس اروح اعمل سمك واجى
معلشى بقى الاهم دلوقتى مش كده ولا ايه
ههههههههههههه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







ايووون
هو ده فعلا المهم
وياريت تبعتوا لنا غدوة ديليفرى ع السريع
ومع السمك .. من فضلك 2 كيلو جمبرى وواحد سبيط
مش لازم استاكوزا دلوقتى .. خليها على العشا
ومن فضلك .. مش تنسى الطحينة والسلاطات
وياريت تعزمى معانا اميرة وقمورة وليون
وصديقى الطيب الأستاذ محمد خليفة
وولدى الحر أحمد عبد العظيم
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات