التقينا فى هذا المكان كثيرا بين مواضيع ومشاركات وردود
تقابلنا من غير ميعاد مسبق ولكنه ترتيب الحق سبحانه وتعالى لكى نتعرف ونتشارك ونكون اسرة واحدة
ما اقولة ربنا يعلم انه من قلبى
ولم اقم حتى بتجهيز ما اكتبة
واتمنى من الله ان يصل الى قلوبكم جميعا
انا لم انظر الى هذا المكان كأنه ملتقى فقط او اقسام بيتم من خلالها تسجيل المواضيع
سأقول لكم شعورى الحقيقى لهذا المكان واتمنى ان لا تتعجبوا منه
( يعنى ما حدش يضحك عليا ....اتفقنا ؟ )
انا بشعر دايما ان المكان ده كائن حى اتولد يوم ما بدأنا نسجل ونتعرف على بعض
وفضل يكبر ويكبر وتكبر معاه علاقتنا وتبقى اكبر من الاول
الاقسام دى مش مجرد خانات على صفحة كبيرة بندخل ونسجل فيها مواضيعنا
الاقسام دى اتقابلنا فيها وعرفنا بعض من خلالها سواء قسم الابداعات او الثقافة الدينية او القسم العام اوالاقسام الترفيهية او ....
كل قسم اتكلمنا فيه ولينا فيه ذكريات جميلة
هتسألونى
طب ليه يا وردة بتقولى الكلام دة ؟
لأنى عايزة ارجع شباب المنتدى من تانى
مش عايزة ملامح الشيخوخة تظهر علية ابدا
ده ابننا كلنا ....
جزء مننا عشنا معاه ....ياريت نخلية هو كمان يعيش معانا
اتمنى ان الكلام ده ما يكونش اتسبب فى ازعاج لأى حد
انا هحاول اكون مع ابنى
يا ترى مين كمان عنده استعداد ؟؟؟؟
انا مش منتظرة ردود على الموضوع
انا بس بتمنى ان الكلام دة يوصل لقلوبكم






رد مع اقتباس

![36 3 12[1]](http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/36_3_12[1].gif)
.gif)


المفضلات