facebook

صفحة 5 من 7 الأولىالأولى 1234567 الأخيرةالأخيرة
النتائج 21 إلى 25 من 32

الموضوع: استراحة المنتدى

  1. #21

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nogafoda مشاهدة المشاركة
    ايه يا جماعه في ايه متصلو علي النبي
    هو حد فيكم مرشح نفسه للرئاسه ولا ايه
    طيب قلولي لو في ضرب اخرج دلوقتي واجي بعدين
    اروح اجيب شاش وقطن
    انتم عارفين انا بحب اهدي النفوس
    هههههههههه
    انا عاوز افهم
    ايه اللى دخلك فى وسط الرجالة
    انا مش قلتلك روحى جهزى الاكل
    علشان اتعشى
    بسرعة


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  2. #22

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nogafoda مشاهدة المشاركة
    ايه يا جماعه في ايه متصلو علي النبي
    هو حد فيكم مرشح نفسه للرئاسه ولا ايه
    طيب قلولي لو في ضرب اخرج دلوقتي واجي بعدين
    اروح اجيب شاش وقطن
    انتم عارفين انا بحب اهدي النفوس
    هههههههههه
    واضح جدا يا نوجا انك بتهدى النفوس



    بس الاهم دلوقتى من الشاش والقطن

    انى عايزه اعرف رأيك بجد فى موضوعنا

    انتى شايفه ان بلدنا بتتغير بجد ؟

    وتفتكرى المشكله كانت فى تغيير النظام لوحده ولا فى اننا نتغير احنا كمان ؟؟








  3. #23

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    ليس هناك مجال للشك
    دائما ومن قديم الأزل تمحى أمم وتنشئ أمم لا يمحيها نظام بعينة إنما تمحى بفكر شعوبها
    وخير مثيل الأتحاد السوفيتى
    اللهم احرص مصر من جهل الجاهلين


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  4. #24

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومنسى مشاهدة المشاركة
    ليس هناك مجال للشك
    دائما ومن قديم الأزل تمحى أمم وتنشئ أمم لا يمحيها نظام بعينة إنما تمحى بفكر شعوبها
    وخير مثيل الأتحاد السوفيتى
    اللهم احرص مصر من جهل الجاهلين
    عندك حق يا رومنسى تغير النظام لوحده مش كفايه ابدا
    للأسف ممكن يرجع الوضع كما كان لو سلوكنا وتفكرنا ما اتغيرش
    اهم حاجه دلوقتى اننا نشوف احنا ليه متأخرين عن دول كتير

    ياريت ننمى نفسنا ونحاول نغير طريقه تفكيرنا
    ونلغى السلبيه تماما من حياتنا




  5. #25

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    دا التفكير السليم
    لان التغيير أت بطبيعة الحياة
    والانجازات هى الشاهد على التغيير بحد ذاتة
    اما الوقوف أمام مرآة والنظر فى ما كان سابق يعنى شئ واحد أننا كل ما نتمناه وأعظم انجازاتنا
    كالدورات السابقة فى الالعاب الاولمبية
    التمثيل المشرف فقط
    ويكفينا شرف المحاولة
    وأظن ان المعنى مفهوم


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

صفحة 5 من 7 الأولىالأولى 1234567 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- استراحة قصيرة
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 05-03-2011, 10:50 AM
  2. سؤال لكل شخص في المنتدى يجاوب سؤال لكل شخص في المنتدى مطلوب الايجاوب عليه
    بواسطة الباشا تلميذ في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 19
    آخر مشاركة: 28-02-2011, 09:10 PM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-12-2010, 08:11 PM
  4. الى كل المشتركين فى المسابقة .....دقيقة استراحة
    بواسطة وردة الايمان في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 09-12-2010, 01:51 AM
  5. بالصور والفيديو.. تفاصيل وفاة مراقب داخل استراحة الامتحانات بسوهاج
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى حوادث وقضايا
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 22-06-2010, 01:46 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1