facebook

صفحة 4 من 7 الأولىالأولى 1234567 الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 20 من 32

الموضوع: استراحة المنتدى

  1. #16

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    قفلتيه بالضبة والمفتاح
    ربنا يكرمك ................
    هههههههههههههههههههه
    طيب قولى رأيك واللى احنا نضرب فى بعض وانتى تقعدى تتفرجى


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  2. #17

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    ما فيش ضرب ولا حاجه

    داحتى فريد انسان طيب جدا وانت كمان

    وفى النهاية الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية

    وزى ما قولت عهد مبارك انتهى

    والمهم دلوقتى نفكر ازاى هنصلح بلدنا

    تفتكر يا رومانسى بلدنا ممكن تتغير بجد ؟

    ممكن الرشاوى والفساد اللى كنا عايشين فيه ينتهى للأبد ؟




  3. #18

    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    للأسف ما أراه لا
    بل ننجرف الى الاسفل أكثر وأكثر
    وجت الصورة فى الفترة السابقة أمامى
    فنظرتها عن قرب
    مع مرور الايام أدركت
    أننا كرجل فقد أحد أولادة فذهب الى الصلاة يدعى ربه
    وعندما مرت به الايام وأدركة انسيان ترك الصلاة
    إن الله لا يغير ما بقوما حتى يغيرو ما بأنفسهم
    صدق الله العظيم


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  4. #19
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومنسى مشاهدة المشاركة
    للأسف ما أراه لا
    بل ننجرف الى الاسفل أكثر وأكثر
    وجت الصورة فى الفترة السابقة أمامى
    فنظرتها عن قرب
    مع مرور الايام أدركت
    أننا كرجل فقد أحد أولادة فذهب الى الصلاة يدعى ربه
    وعندما مرت به الايام وأدركة انسيان ترك الصلاة
    إن الله لا يغير ما بقوما حتى يغيرو ما بأنفسهم
    صدق الله العظيم



    هههههههههههههههه
    انت عايش فى وهم كبير
    خيالك بيصورهولك
    ياعم اصحى بقى و فوق
    كلامك بقى زى مواضيع الانشا القديمة
    او خطابات مبارك الساذجة
    التى كنا نسمعها و نمتغص
    وهم وحدهم يصفقون و يهللون
    مش فاهم انت اصلا ساكن معانا فى مصر
    ولا بجد انت من بلد تانية
    ابتديت اشك

    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  5. #20

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: استراحة المنتدى

    ايه يا جماعه في ايه متصلو علي النبي
    هو حد فيكم مرشح نفسه للرئاسه ولا ايه
    طيب قلولي لو في ضرب اخرج دلوقتي واجي بعدين
    اروح اجيب شاش وقطن
    انتم عارفين انا بحب اهدي النفوس
    هههههههههه

صفحة 4 من 7 الأولىالأولى 1234567 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- استراحة قصيرة
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 05-03-2011, 10:50 AM
  2. سؤال لكل شخص في المنتدى يجاوب سؤال لكل شخص في المنتدى مطلوب الايجاوب عليه
    بواسطة الباشا تلميذ في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 19
    آخر مشاركة: 28-02-2011, 09:10 PM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-12-2010, 08:11 PM
  4. الى كل المشتركين فى المسابقة .....دقيقة استراحة
    بواسطة وردة الايمان في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 09-12-2010, 01:51 AM
  5. بالصور والفيديو.. تفاصيل وفاة مراقب داخل استراحة الامتحانات بسوهاج
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى حوادث وقضايا
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 22-06-2010, 01:46 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1