قفلتيه بالضبة والمفتاح
ربنا يكرمك ................
هههههههههههههههههههه
طيب قولى رأيك واللى احنا نضرب فى بعض وانتى تقعدى تتفرجى
قفلتيه بالضبة والمفتاح
ربنا يكرمك ................
هههههههههههههههههههه
طيب قولى رأيك واللى احنا نضرب فى بعض وانتى تقعدى تتفرجى
أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه
ما فيش ضرب ولا حاجه
داحتى فريد انسان طيب جدا وانت كمان
وفى النهاية الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
وزى ما قولت عهد مبارك انتهى
والمهم دلوقتى نفكر ازاى هنصلح بلدنا
تفتكر يا رومانسى بلدنا ممكن تتغير بجد ؟
ممكن الرشاوى والفساد اللى كنا عايشين فيه ينتهى للأبد ؟
للأسف ما أراه لا
بل ننجرف الى الاسفل أكثر وأكثر
وجت الصورة فى الفترة السابقة أمامى
فنظرتها عن قرب
مع مرور الايام أدركت
أننا كرجل فقد أحد أولادة فذهب الى الصلاة يدعى ربه
وعندما مرت به الايام وأدركة انسيان ترك الصلاة
إن الله لا يغير ما بقوما حتى يغيرو ما بأنفسهم
صدق الله العظيم
أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
ايه يا جماعه في ايه متصلو علي النبي
هو حد فيكم مرشح نفسه للرئاسه ولا ايه
طيب قلولي لو في ضرب اخرج دلوقتي واجي بعدين
اروح اجيب شاش وقطن
انتم عارفين انا بحب اهدي النفوس
هههههههههه
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات