السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ميزه المصريين انهم بيعيشوا اللحظه وبيتكيفوا مع الوضع السائد في البلد
الاخ ده شاف ان الاخوان بقوا هما السيطره عمل حملته الانتخابيه زي ما انتم شايفين
بس هو تقريبا نسى يكتب انه من المبشرين بالجنه علشان تبقى كملت
منقول
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ميزه المصريين انهم بيعيشوا اللحظه وبيتكيفوا مع الوضع السائد في البلد
الاخ ده شاف ان الاخوان بقوا هما السيطره عمل حملته الانتخابيه زي ما انتم شايفين
بس هو تقريبا نسى يكتب انه من المبشرين بالجنه علشان تبقى كملت
منقول
ناقل الاخبار
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات