<div>أيه رأيكم .. كل واحد يدخل يكتب هتاف هو فاكره .. عشان نجمعهم كلهم فى توبيك واحد .. بلاش حد يكتب نايس توبيك والكلام دا .. هتاف وبس ..
عشان يبقوا كلهم فى مكان واحد ..
منقول
<div>أيه رأيكم .. كل واحد يدخل يكتب هتاف هو فاكره .. عشان نجمعهم كلهم فى توبيك واحد .. بلاش حد يكتب نايس توبيك والكلام دا .. هتاف وبس ..
عشان يبقوا كلهم فى مكان واحد ..
منقول
ناقل الاخبار
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات