مساء الفل عليكم جميعاً
ويارب تكونوا بخير وسعادة
//
\\
//
\\
النهاردة جاية ارغى فى موضوع خفيف ولطيف كدة:bleh:
ندخل فى الموضوع على طول انتوا مشبعتوش رغى:bleh::bleh:
//
\\
//
\\
كتير بتدى علينا لحظات فرح
وكتير برضو بتعدى علينا لحظات حزن وضيق
//
\\
//
\\
اوقات بنتمنى اننا منكونش شوفنا يوم حزين
وساعات بنتمنى مش نواجه موقف معين
وبنقول ياريتنى ماشوفت اليوم ده؟
//
\\
//
\\
امتى تمنيت وقولت ياريتنى ماشوفت اليوم ده؟
وهل لو حصل ومكونتش شوفته مكونتش هتتعلم
ويبقى تجربة وخبرة فى حياتك؟
//
\\
//
\\
مش هطول عليكوا عشان متزهقوش
وعاوزة اشوف رأيكم فى الكلام ده
اقعدوا بالعافية بقى:bleh::bleh:
بقلمى
منقول









المفضلات