مساء الفل عليكم جميعاً
ويارب تكونوا بخير وسعادة


//
\\
//
\\


النهاردة جاية ارغى فى موضوع خفيف ولطيف كدة:bleh:
ندخل فى الموضوع على طول انتوا مشبعتوش رغى:bleh::bleh:

//
\\
//
\\



كتير بتدى علينا لحظات فرح
وكتير برضو بتعدى علينا لحظات حزن وضيق

//
\\
//
\\


اوقات بنتمنى اننا منكونش شوفنا يوم حزين
وساعات بنتمنى مش نواجه موقف معين

وبنقول ياريتنى ماشوفت اليوم ده؟


//
\\
//
\\

امتى تمنيت وقولت ياريتنى ماشوفت اليوم ده؟
وهل لو حصل ومكونتش شوفته مكونتش هتتعلم
ويبقى تجربة وخبرة فى حياتك؟





//
\\
//
\\


مش هطول عليكوا عشان متزهقوش
وعاوزة اشوف رأيكم فى الكلام ده
اقعدوا بالعافية بقى:bleh::bleh:

بقلمى










منقول