facebook

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 10

الموضوع: نوجا كل سنه وانتى طيبه

  1. #1

    I6ocity (67) نوجا كل سنه وانتى طيبه




    كل سنة وانتى طيبة يا احلى نوجا
    وعقبال مليون سنة يا اجمل اعضاءنا
    سنة جميلة معانا






    نوجا

    كل عام وانت بألف خير

    كل عام وأنت واولادك وأحبابك بألف خير

    كل عام وانت سعيدة




    ادعو كل اعضاءنا الافاضل لتهنئه اختنا نوجا بعيد ميلادها وكل عام وانتى بالف خير وصحه وعافيه





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: نوجا كل سنه وانتى طيبه

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلـود مشاهدة المشاركة



    كل سنة وانتى طيبة يا احلى نوجا
    وعقبال مليون سنة يا اجمل اعضاءنا
    سنة جميلة معانا






    نوجا

    كل عام وانت بألف خير

    كل عام وأنت واولادك وأحبابك بألف خير

    كل عام وانت سعيدة




    ادعو كل اعضاءنا الافاضل لتهنئه اختنا نوجا بعيد ميلادها وكل عام وانتى بالف خير وصحه وعافيه
    عيد سعيد يانوجا
    و عقبال الف سنة كده ان شاء الله
    و تكونى بالف خير
    اتمنى لكى السعادة الدائمة و راحة البال و القلب
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: نوجا كل سنه وانتى طيبه



    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلـود



    كل سنة وانتى طيبة يا احلى نوجا
    وعقبال مليون سنة يا اجمل اعضاءنا
    سنة جميلة معانا







    نوجا

    كل عام وانت بألف خير

    كل عام وأنت واولادك وأحبابك بألف خير

    كل عام وانت سعيدة




    <a href="http://www.vb.6ocity.net/imgcache/24579.imgcache.jpg" target="_blank">


    <a href="http://www.vb.6ocity.net/imgcache/24580.imgcache.jpg" target="_blank">
    ادعو كل اعضاءنا الافاضل لتهنئه اختنا نوجا بعيد ميلادها وكل عام وانتى بالف خير وصحه وعافيه
    الف شكر يا خلود ربنا يخليكي
    والله انتي رافعه معنوياتي
    وكل سنه وانتم طيبين ويارب بالف خير وسعاده



    OTE]

  4. #4

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: نوجا كل سنه وانتى طيبه

    عيد سعيد يانوجا
    و عقبال الف سنة كده ان شاء الله

    و تكونى بالف خير
    اتمنى لكى السعادة الدائمة و راحة البال و القلب

    وانت طيب يا استاذ فريد

  5. #5

    افتراضي رد: نوجا كل سنه وانتى طيبه

    اختى نوجا الغاليه

    كل سنه وانتى طيبه ويارب دايما بصحه وسعاده مع اسرتك

    ياريت متنسيش اخوكى المتغرب بحته تورتايه ربنا يكرمك احنا فى رمضان واكثرى من فعل الخير

    هههههههههه









صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- كل سنه وانتى طيبه يا امى
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 18-03-2011, 07:00 PM
  2. كل سنه وانتي طيبه ياليون كنج
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 14-03-2011, 03:10 AM
  3. كل سنه وانتى طيبه ياشذا
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 10-10-2010, 12:11 AM
  4. كل سنه وانتى طيبه يادى دى
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 30-08-2010, 10:22 PM
  5. كل سنه وانتى طيبه يااحلى شذا
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 11-10-2009, 12:07 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1