بعد طول انتظار
وبعد 6اشهر من العذاب
وبعدقتال مرير
سقط الذافي العنيد
ودخل الثوار الي طرابلس منتصرين
وسط انباء متضاربه حول القذافي واولاده
فعلا رمضان شهر الانتصارات
يارب تكمل باليمن وسوريا ويكون عيد مبارك علي الوطن العربي كله
بعد طول انتظار
وبعد 6اشهر من العذاب
وبعدقتال مرير
سقط الذافي العنيد
ودخل الثوار الي طرابلس منتصرين
وسط انباء متضاربه حول القذافي واولاده
فعلا رمضان شهر الانتصارات
يارب تكمل باليمن وسوريا ويكون عيد مبارك علي الوطن العربي كله
ههههههههههه
معلش يا خلود زله لسان
عيد سعيد
ايه رايك كده احسن ولا هيطلعلنا واحد اسمه سعيد فاسد
هههههههههههه
ولا يهمك يانوجا
وربنا يستر يااوختى بقى
كل شئ جايز فى الزمن ده
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
ههههههههههههههه
ايه حكاوى الستات دى
مبارك ايه و سعيد مين
ههههههههههههه
كل سنة و انتم و اسرتكم يانوجا و ياخلود
بخير اخبار الكحك ايه
و يارب على العيد يسقط نظام الاسد و على عبد الله صالح
يارب
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات