انهارده التوبيك ده اعتذار مني لاخونا برهان اللي انا عارفة اني قصرت في حقه
لكن هااحاول ارد له اي حاجة ولو بسيطة
وعملت التوبيك ده عشان كده
انا قصرت في حقك يابرهان ويارب التوبيك ده
يصالحك
انا عارفة اني ماسألتش عليك بس غصب عني
وانا فهمتك السبب
بس التوبيك ده مني ومن كل الزمالكوية و اي حد تاني
عايز يقولك حمد الله على سلامتك
ونورت بيتك من تاني يابرهان
وبجد القهوة من غيرك كانت وحشة
وربنا يتم شفائك على خير
اللهم اميييييييييييين
يارب ماتكونش لسه زعلان ده انا مكسوفه منك اوووووووي
:bye:
منقول









المفضلات