



المشكلة مش في البلكونة يا باشا على اد ماهي في المنظر اللي هتبص عليه البلكونة والاصوات اللي هتسمعها وانت واقف في البلكونة
الشركة المصريةللانظمة الرقمية والخدمات المتكاملةجميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات
تسلم يامحمود باشا والله ما عارف اقولك ايه
حاجات تعقد بس هنعمل ايه بقى
بلكونات قمه فى الجمال والروعه
بصراحه صور تعقد يااسامه
حرام عليك كده
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات