♥♥
السلاااااام عليكم .. ازيكم يا زباين

انا هعمل الوقتي لعبة .. بس يارب مش تكوون متكرره

لعبة السجن :5415:

و دي عبارة ان كل واحد بيدخل يحط زباين ف السجن .. و يطلع اللي جوه


بس فيه شوية قوانين كده علشان اللعبة مش تبوظ

* السجن آخرة 3 ف نفس الوقت .. يعني مينفعشي تدخل المنتدى كله السجن و تفضل انت لواحدك بره .. يا حلاوة عليك :biggrin23:
* مينفعش و انت جوه السجن تدخل حد او تطلع حد .. انت زي ما انت لحد ما حد يعبرك

و يلا نلـــعـــب






منقول