بسم الله الحمن الرحيم
ازيكم كلكم زباين ومعلمين وادارينن وكمان المشاهدين
النايمين والصاحيين .. الوقفين والاعدين .. الفاتحين والقافلين .. الصايمين وال .... الصايمين باردو
كل سنة وانت طيبين ورمضان كريم....
والله و انا ماشية كدة فى الشارع من كام يوم وشوفت الناس بداءت تعمل الزين وتعلق الفوانيس والحركات الحلوة دى بتاعت رمضان..
جات فى بالى فكرة .. ويارب تعجبكم .
قولنا نعمل معرض تصوير عن شورعنا فى رمضان ...
استنوا .. مش عاوزة حد يقولى مش بعرف اصور والكلام دا .. دا احنا داخلين على رمضان يعنى والكلام دا مايصحش خالص
مش لازم تكون محترف تصوير .. طلع الموبايل وصور الشارع بتاعك صور فانوسك .. وانت واقف فى البلكونة صور وانت راجع من التراويح صور .. شوية عيال بتفرقع صواريخ وخضوك صور واثبت عليهم التهمة وروح قول لابوهم .. ههههههه
روحت عند عمو بتاع الكنافة والقطابف ولاقيتة زحمة سلى صيام وصور المشهد دا و المحلات بتاعت التمر وعمو بتاع التمر هندى الجوامع والانوار اللى بتكون عليها .. المسجد وهو مالينا كدة بالمصليين ما شاء الله ربنا يزيدهم صور .. مائدة رحمن . كدة يعنى
واهو كلة بثوابة ..
الموضوع سهل وبجد هيكون جميل لو لاقى تفاعل منكم .. مستنية رأيكم والصور بتاعتكم
دمتم جميعا بكل الخير
تحياتى
منقول








المفضلات