هاى عليكم :59:

انا عندى مشكله جامده جدا :cry_1:

انا دلوقتى خلصت الثانويه الغامه :110: و نفسى ادخل كليه الاعلام بس هى فى القاهره بس و انا من اسكندريه و مش عايزه ادخل المدينه الجامعيه بس فى فى اسكندريه كليه علوم و كليه فنون جميله

فانا مش عارفه اختار دلوقتى بينهم اعمل ايه :blink: