facebook

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 9

الموضوع: قلتلك اسفه .... اعملك ايه يعنى

  1. #1

    افتراضي قلتلك اسفه .... اعملك ايه يعنى

    انا اسفه
    اسفه انى قتلتك بغبائى

    اسفه انى مش بقدر و مش بفهم

    اسفه انى خسرتنا حاجات كتير حلوه

    اسفه انى مش بفهم

    اسفه انى مسمعتش كلامك

    خلاص اعتذرتلك .. هموت نفسى يعنى

    يا تقبل اسفى يا تولع بجااااز ...





    اسهل حاجه ف الدنيا انك تعتذر

    إعمل مصيبه .. و إعتذر

    إجرح و إظلم .. و إعتذر

    خلاص اعتذارك دا مسح الى فات

    إعتذارك دا اللوم هييجى عليا لو مقبلتوش !





    طب انا مش قابله إعتذارك

    و إخبط إنت دماغك ف الحيط

    ايوه انا مزودها و محبكها

    سمينى مجنونه سمينى ذى ما تسمينى

    انا كدا و مفيش غير كدا عندى





    طب ليه جرحتنى و ظلمتنى من الاول !

    طب ليه عملت موقف وحش معايا !

    طب ليه تأذى حد بتحبه او بتعذه

    ليه و الف ليه !

    ولا انت فاكر الى قدامك ساذجه

    و كلمه اسف هتمحى كل الى فات

    طب انا مش من النوع الى بسامح

    و من النوع الى مش بنسى الى جرحنى و لو بكلمه

    ليه سهل تذعلنى و تجرحنى

    و سهل تعتذر و عاوزنى انسى

    و سهل كل حاجه كدا !!!





    ما هو يا تتعلم الادب و تسمع كلامى

    و متعملش الى يضايقنى

    كصاحبك كأخوك كحبيبك

    كأى حاجه ف العلاقات كلها

    ليه تضايقنى و تذعلنى !

    عارف ان دا هيضايقنى متعملوش

    مش مشكله و مش حوار !

    ليه المسميات الغبيه و العذر الى اقبح من ذنب

    ظروف و غصب عنى !

    ليه تبرر كرهك ليا !

    ايوه اما متسمعش كلامى و تضايقنى

    و تعمل الى هيجرحنى و يذعلنى يبقى بتكرهنى

    حتى لو بتدعى عكس كدا





    الحب افعال قبل الكلام

    و الى بيحب حد مش بيجرحه

    ليه و الف ليه

    مش هقبل اعتذار .. مش هقبل حاجه

    و متسألنيش عاوزه إيه لانى مش عارفه

    بس عاوزه اجرحك ذى ما جرحتنى

    و عاوزه حاجه ترضينى اكبر من الاعتذار

    و مش عارفه ايه هى

    لانى اكبر من انك تذعلنى و تجرحنى

    و كمان مش ناقصه حاجه اصلا






    بتقبلوا اعتذار اى حد ؟

    رأيكم إيه ف الكلام دا !









    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: قلتلك اسفه .... اعملك ايه يعنى


    بتقبلوا اعتذار اى حد ؟

    رأيكم إيه ف الكلام دا !


    الصراحة يعنى
    الحقيقة بجد
    انا مش فاهم مين زعل مين
    و مين هايصالح مين
    مش عاف انا قريت الموضوع و انا مصدع
    و مش مركز فطلع الموضوع انى مش فاهم
    ولا انا اصلا مش فاهم
    ولا الموضوع مش واضح
    حد يرد عليه من فضلكم
    انتظر رددكم و تعليقتكم
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


  3. #3

    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    المشاركات
    169
    معدل تقييم المستوى
    18

    افتراضي رد: قلتلك اسفه .... اعملك ايه يعنى

    ازيك خلوووود

    دا طبيعي
    إحنا لسه في الدنيا
    ودا طبيعي اللي يغلط يعتذر ولا المفروض يعني يعمل ايه
    لو يموت يبقى كل الكون مات
    ولا ايه
    سعد

  4. #4
    مواطن . مصري . مستقل الصورة الرمزية محمود التهامي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    6 أكتوبر - مصر
    العمر
    42
    المشاركات
    3,749
    مقالات المدونة
    5
    معدل تقييم المستوى
    22


    افتراضي رد: قلتلك اسفه .... اعملك ايه يعنى

    سعد باشاااااااااااا
    واحشنا جدا والله




    الشركة المصرية
    للانظمة الرقمية والخدمات المتكاملة
    جميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات

  5. #5

    افتراضي رد: قلتلك اسفه .... اعملك ايه يعنى

    ههههههههههههه

    ردك جميل استاذ فريد تحس انك تايه كده ومش عارف ايه بيودى فين

    اما الموضوع عندك حق فيه خلود لان زى الاعتذار بعد الاهانه بيبقى صعب قبوله جدا

    ليه الناس دايما تطلب السماح بعد الاهانه والغلط ومش بتقدر ان الغلط ده سبب جرح نسيانه مشكله






    أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~

    ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ


صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- قلتلك أسف .. اعملك إيه يعنى !!!
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 16-07-2011, 07:40 PM
  2. -- تعالى اعلمك الذكاء فى الحب
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 08-06-2011, 05:52 AM
  3. -- اسفه يا حبيبى
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 16-02-2011, 04:00 PM
  4. -- اعملك ايهـ؟ ظروفى كدهـ
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 08-02-2011, 06:11 PM
  5. اسفه ..
    بواسطة ahmedabdelziem في المنتدى منتدى الشعر
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-12-2010, 01:16 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1