صـــــــــــــور لا تنســـى ..
......
[IMG]http://shababmoslem.com/wp-****************************/uploads/2011/06/GML4.jpg[/IMG]
الاربعــــــــاء الدامى .. 4 فبرايــر
كنا فى منتصف معتركـ الثوره ..
كانت بعد الخطاب العاطفى للرئيس المخلوع
عليه من الله ما يستحقـ ..
واللى راح ضحيتهــا فى اليومـ ده 11 شهـيد .. تقريبــا
اللى دافع عن الميدان ..
واللى دافع عن المتحف ..
واللى دافع ....
كلهم دافعوا عن مصــر ..
وبيطالبوا الشعب المصــرى بالدفاع عن اخلاق الثوره
الشعب يريد اخلاق الميدانـ ..
-
-






المفضلات