ياعم هات لاالبسهولك
ناهىىىىىىىىىىى هروح اناديلك امى من جوا


يعني هو أحمد السقا السقا احسن مني
بحببببببببببببببببببكـ


ونبى لاسبهالك مخضرة
هتعملى فيها عم السقا فافريكانو
هعملك ياسمين عبد العزيز فاعلان الوهات


عن عنننننننن عننننننن
ونبى محد يزوق انا عندى عيال

حلووووووة وسنيورة
فعقل بالها (يمكن لو شافنى كده اصغر فعينه 30 *40 سنة )
ايوة يابت جيبى بقه السكوتر
وكده مالوش حجة



اوعى ياد العجلة تقع لاتصدى
(مكنتش جيبت الوليه ورميتها هنا وخلصت)



يلالالالالا الممممم الحو رايح فيننن
التمساح (شكلك اهبل ومش حمل زقة)
اااه فالمحطة

يبقى راجل اللى يقولى فين البسابورت
تروح فين يالا تروح فين ياولا
يالا المركب اللى تودى

افتحولى
الناقص طردنى عشان معملتوش بطاطس عالغدا



الراجل:ولاه ارجع
اوعى يغرك جسمك
طب ايه رايك مفيش اكل
التمساح:يبقى مش هتلحق ترجع تحرق دم مراتك


انته ياعم جر حلو
طيب شوف مين هيدفعلك حق تأجير العربية

اااااااااااااااااة
مش كنت هطير
دلوقتى كل حتة فيه هتبقى لوحدها

مساء الفل يامهيس ماتلبس ياراجل
لالا الجو حر
انا قولت اخد الشاور بتاعى هنا فالدفا


يالهوى ودى انزلها ازاى
ده انا نزلت من بطنى امى اسهل
يلا هوا يعنى العيال هيتيتمو


احب الم السمك اوى
سرع ياعم شويه


مين حبيب بابا
انااااااااااااااااااااااااااااااا

حد ينزلنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااى
نزلنى ياعم وحياه ولادك
ههههههههه


شباكنا ستايرو حديد
ترارارا
متشتا فكرتنى بالبت حدوقة جارتى كانت قارقانى معاكسه من الشباك





تتوقع هما بيتفرجوا علي ايه؟؟

Water Street


يا أنا يا هوه انهاردة

أفضل مكان للسياره .. بعيد!!! عن السرقه ،،،




أكلها ،،،




أحدث وسيـــــلة لتنظيف الشوارع ،،،




نوع جديد من البولينغ ،،،



أنسب حل ،،،


ماركة بوما الأصليه ،،،



بيشاور بايده الجميلة


الصوره الفائزه لعام 2009 هي ::



محشش يبي يعبي بنزين ،،،



أنت في الدور الكام



بوسة من نوع خااااص ،،،

VIP Kiss

يلا بجنية ونص



شابان توأم

يتزوج


فتاتان توأم


/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\
/\