facebook

النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: مبروك للاهلويه وبس

  1. #1

    افتراضي مبروك للاهلويه وبس




    اهم اهم اهم الاهلاوية اهم

    اهم اهم اهم الاهلاوية اهم

    كلنا كدة ندخل ونقول مليون مبروك يااهلى

    يعنى الحديد يعنى الجبل يعنى البطل

    مش الدروايش ولا الزملاكوية

    وسمعونى احلى سلام وتحية

    بيب بيب اهلى تربتت تيت اهلى بيب بيب اهلى تربتت تيت اهلى






    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #2

    افتراضي رد: مبروك للاهلويه وبس

    تهنئه كبيره جميله لكل الاهلويه رغم انى زملكاويه وزعلانه لاننا خسرنا الدورى

    بس من كل قلبى بقدم تهنئه لكل اصحابى هنا

    وانا مش راضيه عن اداء الزمالك ولا ادارته بس مشنفعش اشجع غيره

    واجمل تهنئه للاهلى هو تعب ويستحق الفوز









    أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~

    ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ


معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- الف مبروك
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 26-06-2011, 12:21 AM
  2. -- الف مبروك
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 19-06-2011, 12:40 PM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 16-05-2011, 11:50 PM
  4. مبروك
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم المسابقات
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 15-10-2009, 10:42 PM
  5. الف مبروك rmr
    بواسطة fagrmasr01 في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 18-07-2009, 08:19 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1