![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
تهنئه كبيره جميله لكل الاهلويه رغم انى زملكاويه وزعلانه لاننا خسرنا الدورى
بس من كل قلبى بقدم تهنئه لكل اصحابى هنا
وانا مش راضيه عن اداء الزمالك ولا ادارته بس مشنفعش اشجع غيره
واجمل تهنئه للاهلى هو تعب ويستحق الفوز
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات