بيحن انا قلبى اليكى * * وتهيم الروح حواليكى
وح،نانك هـو منـايا * * وعيونى بتسرح فيكى
ايه الجمال ده ....احاسيس رائعه ورومانسيه بدرجه عاليه
وخاصتا تعبير (وعيونى بتسرح فيكى )
يافرحة عايشة جوايا * * ياضحكة عمرى وهنايا
يا أحلى بسمة بعشقها * * وباشتاقلك وانتى معايا
أستاذ جمال ...لا يستطيع اى انسان ان يعبر عن حبه بهذه الطريقه الا اذا كان عايش حب حقيقى فعلا.
الكلام ده واضح انه من داخل قلب يملئه حب قوى.
واجمل ما فى الشعر هو اننا نشعر بلأمل من خلال حروفه و كلماته .

انا لو قلت للدنيا بحبك * * اوصف لمين وازاى حبك
اكتب بقلمى ازاى الحب * * وانا فرحتى فى دقة قلبك
وانا اكتب بقلمى ازاى النقد ...لقد اصبح شيئا صعبا جدا .
( وانا فرحتى فى دقة قلبك )
تعبير اكبر من اى وصف .
بصراحه يا استاذ جمال انت دائما بتثبت للجميع انك المبدع الوحيد فى المنتدى .
ابداع فى الشعر وابداع فى احاسيسك الجميله .
اشكرك ...جدا ....جدا
المفضلات