صعيدى قاعد مع خطيبتة فى كافتريا
راح النور قطع
: قالت له يالا انتهز الفرصة بسرعة
راح جرى بسرعة من ادمها بسرعة قالت له ايه قالها مش هدفع الحساب
صعيدى قاعد مع خطيبتة فى كافتريا
راح النور قطع
: قالت له يالا انتهز الفرصة بسرعة
راح جرى بسرعة من ادمها بسرعة قالت له ايه قالها مش هدفع الحساب
لو كان لى قلبان عشت بواحد وتركت قلبا فى هواك يعذب
فلا الوصل يحينى ولا الهجر قاتلى ولا الموت يأتينى ولا انت تحجب
***********
كان مذهبى عن حبكم لا اذهب وعذاب قلبى فيكمو مستعذب
واذا تكرر ذكركم فى مسمعى فالذكر يحلو والمسامع تطرب
هههههههههههههه
رخمه اوى بقى
هههههههههههه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
هههههههههههههه
لا حلوه بيقولك واحد استخبى فوق الدولاب علشان يراقب مراته
دخلت ومعاه واحد واول ما شافته اتخضت وقالت انا ماليش دعوه
جوزها نط على السرير حته نطه وقالها سيبك من ده كله ايه رايك فى النطه دى
هههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
لا نكت جميله فعلا
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات