انهارده وكاله القهوه الاخباريه تعطي الفرصه
بعد اما حطيت الفكره هنااااااا
الاعضاء قاوو انى احدد
و بردوو اللى عاوز يقول رايىووو ان اى حد اتوبيك هناااا
ف انا اختارت
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ميدو M M A![]()
:-:معلم قسم شارع عبد العزيز + القهوهـ توكنولجى :-: رئيس فريق الأبلودر >
.. ,,عاوزكووو تقولوو رايكوو في كل حاجه فيهم
شكلـــهم + اسلوووبهم + كل حاجه
يالا نبدأ ...:clap_1::clap_1::clap_1:








المفضلات