شبشب حمامي اتسرق.
..ومسحت دمعي بمنديل ورق
وكنت خايف وكلي قلق...
وهقولها تاني على الملأ
مش انا اللي شبشبي يتسرق...
وقلبي عليه يتحرق
شبشبي كان ماركة البطريق...
كنت بمشي بيه في اي طريق
وطاري هاخده بأديا...
علشان شبشبي غالي عليه
......بالسلاح هاخد طاري...
حتى لو كان من جاري
شبشب وارثه من جدودي....
هيثم ومودي وبودي
مش ممكن اضيع مجهود جدودي..
.وخاصة جدي بودي
وهقولها تانى على الملأ
شبشب حمامي اتسرق.






المفضلات