انهارده جايبلكم فكرة حلوة




المسابقة دي هي ان هيبقا معنا عشرين متسابق هنقعد نصفي لحد ميبقي معانا 5 بس

و هي عبارة عن جولات كل جولة المتسابقين يبعتولي النكت (كل واحد نكتة واحدة) على الخاص و بعدين نعمل توبيك للتصويت شوفتو سهلة ازاي

الجولات:

الجولة الأولى:نكت محششين :5430::5417:
اخر 3 يطلعوا

الجولة التانية:نكت بخلاء
اخر 3 يطلعوا

الجولة الثالثة: نكت ازواج :005::005:
اخر 3 يطلعوا

الجولة الرابعة: نكت اطباء :5415::5415:
أخر 3 يطلعوا

الجولة الخامسة: نكت رؤساء :doh::doh:
أخر 3 يطلعوا

الجولة الاخيرة: نكت أغبياء :34::wacko:

طبعا الجوايز في الاخر
الاول 2000 نقطة + توقيع
الثاني 1000 نقطة + توقيع
الثالث 500 نقطة

و الى هيعدي الجولة هياخد وسام

قشطة يلا عايزين اشتراكات