انهارده جايبلكم فكرة حلوة
المسابقة دي هي ان هيبقا معنا عشرين متسابق هنقعد نصفي لحد ميبقي معانا 5 بس
و هي عبارة عن جولات كل جولة المتسابقين يبعتولي النكت (كل واحد نكتة واحدة) على الخاص و بعدين نعمل توبيك للتصويت شوفتو سهلة ازاي
الجولات:
الجولة الأولى:نكت محششين :5430::5417:
اخر 3 يطلعوا
الجولة التانية:نكت بخلاء
اخر 3 يطلعوا
الجولة الثالثة: نكت ازواج :005::005:
اخر 3 يطلعوا
الجولة الرابعة: نكت اطباء :5415::5415:
أخر 3 يطلعوا
الجولة الخامسة: نكت رؤساء :doh::doh:
أخر 3 يطلعوا
الجولة الاخيرة: نكت أغبياء :34::wacko:
طبعا الجوايز في الاخر
الاول 2000 نقطة + توقيع
الثاني 1000 نقطة + توقيع
الثالث 500 نقطة
و الى هيعدي الجولة هياخد وسام
قشطة يلا عايزين اشتراكات








المفضلات