السلام عليكم ورحمة الله وبركاااااتة
يا اهل المنتدى الكرااااااااام
يا ادارة المنتدى العظيمة..
يا قائدنا الغالى
يا مراقبينا الاعزااااااء
يا معلمين الاقسااام والاركااااااااان
لقد اقترب شهر الصيااام
اقترب شهر العفو والغفرااان
انه شهر الله العزيز..رمضاان..
،،
كلنا اخواااااات فى قهوة كبيرة
كلنا بقينا كتر من الاخواات
بس..
في كتيييييير منا ..
اعضاااء بيبقى فى خلافااات بينهم وبين بعض..
بيبقى مش بيكلموا بعض
ودة عشااااااان حاجة تفهة حصلت بينهم خليتهم يشدوا معا بعض ويخاااصموا بعض
وانا واحد من النااس دى ..حصلت كذا مشكلة معا الاعضاااء
وانا روحت اعتذرت وبدات بالمصالحة ..معا انى والله اعلم ما كنتش غلطان
بس سمعت حديث فيما معنا..
ان اذا طالت مدة الخصاام عن ثلاثة ايام..بتتحاسب علية
وبتااخد ذنووووووب..
فلية يدخل علينا شهر كرييييم واحنا متخاااصمين ..وبعااد عن بعض..
وانا مش هكتفى انى بس انبهكم ..لانى عااارف ان كل واحد بيبقى شااايف نفسة الصح ..
وكل واحد بيستكبر يرووح يعتذر..
انا هحاااااول ولو بقدر المسطااع انى اسااعد فى حل الخلاف ..
واعلموا انكوا دااخلين على شهر الصياام..
واحب اعرفكم وافهمك للاعضاااء الجدااد او القدااام
خدوا بالكوا ..رمضااان ف القهوة هنا حااااااااجة تانية والله العيظم
بنعمل مسابقاات والعااب وابلووود وبتتفتح اركان جديدة وبتبقى ايام جميلة بنسهر معا بعض وكل شء
فلية بقى تقعد فى مكاان حاسس ان فى جزء منة ..انتا مش بتقربلة
فا من هنا ..
كل وااحد فى خلاف بينة وبين اى حد يخش يقولى بس فى رساااااالة هوا مختلف معا مين..
وانا وانتوا هنقعد معا بعض ونتكلم برااحة ونتصااالح ..
وبعدين هنيجى هناا نقووول انكوا اتصالحتوا وخلاص..
وانا هبدا ..
انا بقولها قداااااام الناااس كلها ..
انا كان فى خلاف بينى وبين ناس كتيير والحمد لله اتحل
ومنهم المراقبة ايماان القلووب ..
"وبعد ذلك عرفت واتاكدت انها انساانة ولا كل البشر
لها احاسسها وصدقها
وبجد خلتنى اندم فى يوم انى كنت شايل منها
فى قلبى شئ..
ولكن هوا وااجب الشغل عليها ولازم تادية
لان كل واحد ليه شغل لازم يعملة بعييد عن الصحوبية والقرابة.."
وكماان المرااقب العزيز
M-O-H-A-M-E-D
"كان فى خلاف بينا..
وعرفت واتاكدت انة ان كان فى كلام بيقولة ..
فهو فعلا بيقولة عشااان خاطر نصيحة او كماان دة شغلة وبيعملة.."
وغيرة وغيرة وتم التصاالح
اما بقى الى رحت صالحتة ومرديش ..يبقى كدة انا عملت الى عليا وخلا
والذنب يشيلة هوا بقى..
واخيرا ..
كان فى اخ عزيز عليا اوى ..وبعتبرة زى اخويا ..
عمل فيا موقف ومش لازم احكى علية وخلاص مش هنتكلم ف الماضى
هوا الملعم شادى ..
TO EXIT
انا جاى النهااردة اقولك رغم كل حاجة..
متزعلش منى ..
احنا اخواات وهنفضل اخوواات
والى انتا عملتة انا مسامحك علية
ولو انا عملتلك شئ..سامحنى علية..
والمعلم رامى عادل
"اوعى تزعل منى احنا طوول عمرنا اخواات
وهنفضل اخواات ومافيش شى هيزعلنا من بعض تانى"
وربنا يعلم كل العلم
انى النهاارده بقووول كدة ..
"لا عشاااااان مصلحة ولا عشاااااااان خايف من حد ولا عشاان ارضى حد"
والحمد لله مبخافش الا من رب الكون
انا بصفى ضميرة ونفسيتى لله وحدة ..
وبجد مش هتخسروا حاجة ..بل انتوا هتكسبوا كتييير..
يلا نتصااالح قبل شهر الصيااام ونبقى كلنا احباب واخواات..
شكرا ليكم وشكرا للى قرا الموضوع للاخر
وانا فى" انتظااار رسايل "اى واحد هنا
والى عارف اتنين متخاصمين يقولى وانا هروح اكلمهم من غير ما اعرفهم مين الى قالى..
واانا هسعى فى القهوة وادور واحاول اعرف لو فى خلافات فالقهوة واحلها وربنا يقدم ما فية الخير ..وباذن الله ربنا
يقدرنا وقبل قدوم الشهر الكريم نبقى كلنا بدوون الى حساسيات
او خلافات
والسلام عليكم ورحمة الله وبركااتة
:bye::bye:











المفضلات