حلم كل بنت


موضوع جديد
ايوة موش قديم




حلم كل بنت

كل بنت بلصلاة علي النبي كدا

وانتم عددكم كبير اؤي

ربنا ياخد منكم حبا




كل بنت ماشي في الشارع
كوعب رجليها انحلت من مفاصلها
من كتر مبتدورو علي تعيس



تتفصل تصور لنا بلموبيل بتاعها

الفساتين اللي في الاتيليهات

وتشوفق اسعارهم كا

عارفين لية


















اصلي بصراحه

خطوبتي 7/72011

يوم الخميس

وعايز اعرف الاسعار عشان

ان البت خطيبتي بتنصب علي من اؤلها

قالتلي حبيبي انا عايزة اجيب فستان حلو في الخطوبة

هي قالتلي كدا

وانا علي طول اديتها المحفظه

والحمد لله نفضتها نفضتها :cry_1:

خدت 500 جنيه وجاتلي بعد يومين قالتلي الفستان طلع بي 700 جنيه


هي من اؤلها