ازيكم يا احلى شباب وبنات فى قهوة المصريين
عاملـين ايه ياااااااااااااااارب تكونوا كويسين
نخش فى الموضوع على طول عشان محد يقول انى راغية

انا النهارده عايز نتنافش فى موضوع
مهم بجد ومنتشرة الايام دى كتير
انا عملته عنوان كده وسميتة
"عندما نعشــــــــق من ليس لنا "

ايــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــوه
فى ناس كتير قوى بيحبوا بعض وهما مش لبعض
وكمان بيحبوا بعض لدرجة الجنون
طب ليه سيبوا بعض
دا بقى قدر ولاقلت عقل
ولا اهل ولا الظروف ولا ايه



ليــــــــــــــــــــــــــــــــــه
نعذب روحنا واحنا فى ايدنا
اننا نريحها
اكيد اللى بيحب لدرجة الجنون
مش هيفرض فى حبيبة
مهما كانت الاسباب

احــب اعرفـــــــــ رائيكـــــــــــــــــــــــــــم