كريم انسحب يا بنات من الاكاديميه وحتي الان مش عارفه السبب
ومش عارفه سبب عدم تصويتو لنينا ؟؟؟؟؟؟
بس الانسحاب دا الاكيد
كريم انسحب يا بنات من الاكاديميه وحتي الان مش عارفه السبب
ومش عارفه سبب عدم تصويتو لنينا ؟؟؟؟؟؟
بس الانسحاب دا الاكيد
ناقل الاخبار
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات