facebook

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 7

الموضوع: صور عجبتنى جدا عن الثورة

  1. #1

    BeRightBack صور عجبتنى جدا عن الثورة


    صور عحبتنى جدا عن الثورة

    واللى بينت فعلا يعنى ايه كلمة

    انا مصرى






    يعنى تحدى

    وشجاعه

    واصرار












    يعنى التحام جميل بين الجيش والشعب














    يعنى خفة الدم المصريه

    حتى واحنا فى اصعب لحظات حياتنا










    وبالايمان اللى فى القلوب

    مصر هتكون بخير






    اتمنى اننا نفضل فاكرين الثورة

    بكل احداثها وتفاصيلها









  2. #2
    المديرة العامة الصورة الرمزية اميرة حبى انا
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر
    العمر
    50
    المشاركات
    12,656
    معدل تقييم المستوى
    10


    افتراضي رد: صور عجبتنى جدا عن الثورة


    مش قادرة اوصفلك كل ما اشوف الصورة دى
    اد ايه بحس بعظمة الشباب دول

    والصورة دى فخر لكل مصرى مسلم
    موضوع جميل جدا
    وصور نفخر بيها كلنا
    شكرا يا وردة

    نسأل الله العلي العظيم ان يغفر لأخونا جمال
    وان يتقبله لديه في جنات النعيم
    وان يلهم اهله وذويه الصبر والسلوان
    وانا لله وانا اليه راجعون


  3. #3

    افتراضي رد: صور عجبتنى جدا عن الثورة

    يارب احمى مصر بولادها وشبابها اللى بجد حررونا من الظلم والقسوه والفساد لسنين طويله

    صورك هايله ياورده





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  4. #4

    افتراضي رد: صور عجبتنى جدا عن الثورة

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميرة حبى انا مشاهدة المشاركة

    مش قادرة اوصفلك كل ما اشوف الصورة دى
    اد ايه بحس بعظمة الشباب دول

    والصورة دى فخر لكل مصرى مسلم
    موضوع جميل جدا
    وصور نفخر بيها كلنا
    شكرا يا وردة
    عندك حق يا اميرة
    الصور دى كل ما اشوفها احس انى فخورة جدا انى مصرية
    قد ايه شباب الثورة كانوا فى منتهى الشجاعه والتحدى
    ربنا يحمى الثورة وشبابها
    شكرا اميره على ردك المتميز




  5. #5

    افتراضي رد: صور عجبتنى جدا عن الثورة

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلـود مشاهدة المشاركة
    يارب احمى مصر بولادها وشبابها اللى بجد حررونا من الظلم والقسوه والفساد لسنين طويله

    صورك هايله ياورده
    ربنا يحمى شبابنا وثورتنا ويحمى مصرنا الحبيبه
    وما يحرمنيش يا خلود من تواجدك الجميل




صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- عجبتنى ......مع إنك ندل !!
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 27-02-2011, 07:00 AM
  2. -- حكم واقوال عجبتني
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 26-02-2011, 10:40 PM
  3. نكتة عجبتنى اوى
    بواسطة fagrmasr01 في المنتدى قسم التسلية والترفيه
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-11-2010, 02:10 PM
  4. ــ شخبطه عجبتني ــ
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-11-2010, 12:30 AM
  5. قصص حـــــــــــــب أ عجبتنى
    بواسطة دعاء الكروان في المنتدى منتدى القصة
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 03-07-2010, 08:19 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1